۱۴۰ هزار تن شکر تولید داخل در بازار توزیع می‌شود

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۴۰ هزار تن شکر استحصال شده از محصول نیشکر تولید داخل، برای تنظیم بازار به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

به گزارش صدای بورس،شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد با برداشت محصولات جدید بهاره از سطح مزارع نیشکر کشور و ارسال آن‌ها به کارخانجات تولید شکر، تولیدات داخلی این محصول برای توزیع و مصرف، وارد بازار خواهد شد.

از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵۰ هزار تن شکر نیز برای مصارف صنف و صنعت و خانوار توزیع شده است و ۱۰۰ هزار تن از این کالا نیز توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در جریان توزیع قرار دارد.


بیشتربخوانید:حذف ارز ترجیحی بر صنایع غذایی چه تاثیری می‌گذارد؟ / پایانی بر سرکوب قیمت‌ها


تأمین شکر کشور از منابع داخلی و خارجی به طور مستمر ادامه دارد که با توجه به افزایش تولیدات داخلی و تأمین از طریق واردات، انتظار می‌رود با توزیع این محصول راهبردی، بازار شکر به آرامش و ثبات برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،با اصلاح قیمت شکر و ایجاد مزیت وارداتی برای آن، ثبت سفارش جدید بخش خصوصی برای واردات آن آغاز شده و به این ترتیب، بخشی از شکر مورد نیاز کشور توسط این بخش تأمین خواهد شد.

کد خبر 452826

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت قند و شکر اعلام شد

    قیمت قند و شکر اعلام شد

    دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور از تعیین و ابلاغ قیمت مصوب قند و شکر از سوی دولت خبر داد و گفت: با توجه به نرخ تعیین شده باید هر کیلوگرم شکر و قند با نرخ‌های مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

  • شکر فله‌ کیلویی چند؟

    شکر فله‌ کیلویی چند؟

    نرخ‌نامه جدید میادین میوه و تره‌بار شهرداری نشان می‌دهد قیمت شکر در یک‌ماه گذشته بدون تغییر بوده و قند و نبات نسبت به نرخ‌نامه پیشین افزایش قیمت جزئی داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =