۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
جدیدترین پروژه های سودآور

مرتضی علی اکبری در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای بورس به معرفی پروژه های شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات می‌پردازد.

به گزارش صدای بورس؛ مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در این نشست تخصصی، با اشاره به اینکه در ۱۵ معدن جدید سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، گفت: اگر این معادن نیز در NAV (خالص ارزش دارایی‌ها) محاسبه شود، سود هر سهم افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

وی ضمن معرفی پروژه‌های در دست اجرای زیرمجموعه‌های شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گفت: زغال سنگ گلندرود آماده بهره‌برداری است و از طریق شرکت سپهر تجلی مدیریت می‌شود. ما برنامه‌ریزی استخراج حداقل ۱۵۰ هزار تن زغال سنگ باکیفیت برای این شرکت داریم.

علی اکبری با اشاره به اهمیت تامین مواد اولیه گفت: تمام پروژه‌های ما به شکل زنجیره تعریف شده و به منابع تأمین مواد اولیه متصل است.

وی گفت: با توجه به آنکه تنوع در سرمایه‌گذاری مواد معدنی، ریسک را کاهش می‌دهد در تجلی به سمت سرمایه‌گذاری متنوع و سرمایه‌گذاری در مواد جدید معدنی حرکت کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید

پروژه محورها سرعت می‌گیرند


مدیرعامل شرکت توسعه تجلی معادن و فلزات در مورد خبر ایجاد شرکت پروژه محور طلوع توسط چادرملو گفت: ما از ایجاد شرکت‌های جدید پروژه محور استقبال می‌کنیم چرا که توسعه این گونه شرکت‌ها عامل مهمی برای کاهش تورم خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت توجه تامین مواد معدنی بیان کرد: تجلی در پروژه‌های نزدیک دریا مشارکت می‌کند و از این بین می‌توان به پروژه همراه جاده ریل دریا اشاره کرد.

کد خبر 452812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =