چه کسانی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن هستند؟

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت:مستاجران برای درخواست وام ودیعه، فردا به سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

به گزارش صدای بورس، پروانه اصلانی گفت: متقاضیان وام ودیعه مسکن که دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری هستند باید به سامانه طرح های جامع حمایتی وزارت راه و مسکن مراجعه و در بخش دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

به گفته مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی، منبع تامین تسهیلات کمک ودیعه محدود است بنابراین کسانی که تا به امروز تسهیلات ودیعه مسکن دریافت نکرده اند در اولویت دریافت وام هستند. ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای این منظور در نظر گرفته شده است.


بیشتربخوانید:اسب سرکش اجاره‌خانه رام می‌شود؟


او می گوید: هدف این است که واقعا وام تسهیلات ودیعه مسکن صرف کمک ودیعه اجاره مسکن شود و نه صرف خرید کالاها و خدمات دیگر که آثار تورمی دارند.

این وام پس از دریافت کد رهگیری توسط مستاجر پرداخت می شود در نتیجه توافقات بین موجر و مستاجر برای دریافت کد رهگیری باید صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تسهیلات ودیعه مسکن امسال در تهران، کلانشهرها و سایر شهرها به ترتیب ۱۰۰ میلیون، ۷۰ میلیون و ۴۰ میلیون تومان است که ثبت نام آن از فردا ۱۲ خرداد آغاز می شود.

کد خبر 452799

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وام ودیعه مسکن برای همه نیست

    وام ودیعه مسکن برای همه نیست

    ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد دو گروه از مستاجران نمی‌توانند برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند. اما کدام گروه‌ها؟

  • ۱۰۰ هزار نفر متقاضی وام ودیعه مسکن

    ۱۰۰ هزار نفر متقاضی وام ودیعه مسکن

    بیش از ۱۰۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام‌ ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد ماه تا شب گذشته در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =