کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱

بعد از پایان معملات امروز ۱۲ نماد معاملات مشکوک داشتند .

صدای بورس - حسین حریریان؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه و طبق بررسی‌های صدای بورس، نمادهای معاملاتی قچار، قثابت، گکوثر والبر، کرازی، پتایر سیستم، های‌وب، وبوعلی و وبملت حجم مشکوک معاملات داشتند. همچنین نمادهای سجام و فسا هم که در بازار پایه فرابورس معامله می‌شوند حجم مشکوک داشتند.

قچار و قثابت در گروه قند و شکر، گکوثر در گروه هتل و رستوران، والبر در گروه مواد و محصولات دارویی، کرازی در گروه سایر محصولات کانی غیرفلزی، پتایر در گروه لاستیک و پلاستیک، سیستم در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن ، های‌وب در گروه اطلاعات و ارتباطات، وبوعلی در گروه سرمایه گذاریی‌ها، وبملت بانکها و موسسات اعتباری، سجام در گروه سیمان، آهک و گچ و فسا در گروه محصولات شیمیایی معامله می‌شود.

حجم مشکوک بازار اصلی:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱

حجم مشکوک بازار پایه:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۱

کد خبر 452769

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • روزانه چقدر شکر می خوریم؟

    روزانه چقدر شکر می خوریم؟

    دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: نرخ مصوب هر کیلو شکر برای مصرف کننده ۲۰ هزار تومان است که با افزایش کرایه حمل، احتمال تغییر این نرخ وجود دارد.

  • ۴۰۰ میلیارد تومان در جیب ۳ میلیون سهامدار

    ۴۰۰ میلیارد تومان در جیب ۳ میلیون سهامدار

    شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =