۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
خرید مرغ و تخم مرغ تضمین شد

ساداتی نژاد گفت: زنجیره‌ها می‌توانند واحدهای پرورش دهنده خرد را ساماندهی کنند و وزارت جهاد کشاورزی خرید گوشت مرغ و تخم مرغ زنجیره‌ها را ضمانت می‌کند.

به گزارش صدای بورس، سید جواد ساداتی نژاد گفت: سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های کشور از ظرفیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی از جمله صندوق طیور برای تامین مالی تولید کنندگان استفاده کنند.

او گفت: نقش زنجیره‌های پرورش طیور در مدیریت چالش‌های احتمالی دارای اهمیت بالایی است و زنجیره‌ها می‌توانند واحدهای پرورش دهنده خرد ذیل خود را مدیریت و ساماندهی کنند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: واحدهای پرورش دهنده طیور می‌توانند با نظر خود نسبت به افزایش جوجه‌ریزی بیش از تعداد تعیین شده در پروانه خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: روزانه ۱۴۰۰ تن مرغ در تهران توزیع می‌شود


به گفته وزیر جهاد کشاورزی، مرغداری‌های فاقد مجوز نیز به صورت موقتی طی یک دوره با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان و همچنین با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور و معاونت دام این وزارتخانه می‌توانند جوجه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در صورت جوجه‌ریزی، مرغداری فاقد مجوز که به صورت موقت مجوز دریافت کرده‌اند، می‌توانند از تسهیلات در حال ارائه استفاده کنند.

وزیر جهاد کشاورزی امروز در نشست قرارگاه امنیت غذایی معاونت امور تولیدات دامی را مأمور رسیدگی به مشکلات پرورش دهندگان بوقلمون، شترمرغ، آبزیان و سایر ماکیان کرد.

کد خبر 452660

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صنعت مرغداری در حال نابودی است

    صنعت مرغداری در حال نابودی است

    رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: در ماه ۱۳۰ میلیون جوجه تولید و وارد سالن‌های تولیدی می‌شود و در سال حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن مرغ گوشتی تولید می‌شود اما روزانه حجم تولید کمتر می‌شود.

  • فیلم معدوم سازی مرغ ها را باور نکنید

    فیلم معدوم سازی مرغ ها را باور نکنید

    مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: فیلم منتشرشده از معدوم‌سازی مرغ گوشتی در سالن‌های تولید به طور قطع مربوط به بیماری است زیرا حذف مرغ با وزن بالای ۱.۲ کیلوگرم به دلیل کمبود نهاده برای تولیدکنندگان منطقی نیست و ضرر هنگفتی را برایشان در پی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =