بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم بیدار شد!

بزرگ‌ترین نهنگ‌ اتریوم در جهان امروز دوباره بیدار شد و چند آلت‌کوین غیرمتمرکز خریداری کرد.

به گزارش صدای بورس، همه پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارزها نزولی است اما امروز نهنگ‌های اتریوم خرید زیادی کردند. براساس داده‌های ردیاب نهنگ‌ها امروز نهنگ‌های اتریوم بیش از ۱۰ ارز دیجیتال خریدند که بیشتر این ارزها غیرمتمرکز است.

با توجه به داده‌های whalestats که نهنگ‌های بزرگ دنیا را تحت نظر دارد امروز از خرید جدید بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم خبر داد. این نهنگ امروز بیش از ۱۲ آلت‌کوین خریداری کرد و ششمین ارز دیجیتالی که خرید link بود. نهنگ‌ها به طور میانگین ۱۸۶۶۹۳ دلار ارز لینک خریداری کرد.


بیشتر بخوانید: بیت کوین نزول کرد


این نهنگ همچنین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز به نام SRM خریداری کرد. نهنگ‌ها به طور میانگین ۲۹۹۹۰۱ دلار از این ارز دیجیتال خریداری کردند.

این روزها نهنگ‌های بزرگ اتریوم به توکن‌های غیرمتمرکز علاقه زیادی پیدا کردند. یکی از این توکن‌های غیرمتمرکز YFI بود. نهنگ‌ها بیش از ۲۵ هزار دلار از این توکن خریدند.

یکی دیگر از ارزهای غیرمتمرکز که نهنگ‌ها خریدند ONEinch بود. نهنگ‌ها مقدار زیادی از این توکن خریدند اما مبلغ دقیقی از خرید آن‌ها مشخص نیست.

به گزارش تجارت نیوز، هشتمین ارز دیجیتالی که نهنگ‌ها خریدند RGT بود. این توکن، توکن بومی یک استارت‌آپ است. جایگاه نهم هم به ارز دیجیتال TRIBE رسید.

 بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم بیدار شد!

کد خبر 452400

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =