کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱

در جریان معاملات روز جاری ۱۴ نماد حجم مشکوک معاملات داشتند.

صدای بورس - مرضیه حیدری؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه و طبق بررسی‌های صدای بورس، نمادهای معاملاتی اخابر، همراه، وسبحان، شسپا، تنوین، وهامون، کزغال، ثرود، ثالوند، غبشهر و افرا حجم مشکوک معاملات داشتند. همچنین نمادهای وجامی، وسین و کفرآور هم که در بازار پایه فرابورس معامله می‌شوند حجم مشکوک داشتند.

اخابر، همراه در گروه مخابرات، وسبحان ، وهامون و وجامی در گروه سرمایه گذاریها، شسپا در گروه فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای، تنوین در گروه فعالیتهای کمکی به نهادهای مالی واسط، کزغال در گروه استخراج زغال سنگ، ثرود و ثالوند در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات، غبشهر در گروه محصولات غذایی و اشامیدنی به جز قندو شکر، افرا در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته به آن، وسین در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامی اجتماعی و کفرآور در گروه سایر محصولات کانی غیرفلزی قرار دارند.

حجم مشکوک بازار اصلی:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱

حجم مشکوک بازار پایه:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱

حجم مشکوک به این معنا که حجم خرید یا فروش سهام مورد اشاره از روند عادی متفاوت بوده است.

کد خبر 452361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تبسم IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    سرمایه و زندگی ام در بورس طی ۲ سال اخیر بی ارزش و نابود شد سهم را ۵۰۰۰ تومان خریدم ان را طی ۲ سال رساندند به ۵۰۰ تومان و جالب قیمت مواد غذایی و خودرو و مسکن مهر پردیس و....را بین ۵ تا ۱۲ برابر رشد دادند با این حساب سرمایه ام را بی ارزش و نابود کردند