انتظار رشد قیمتی در گروه غذایی / ادامه نوسانات در دو گروه مهم / ۳ نمادی که خوش درخشیدند

امید داریم در هفته آینده شاخص کل بتواند از سطح یک میلیون و ششصدهزار واحدی عبور کند.

صدای بورس - مژده ابراهیمی؛ انتظار می‌رود روند رشد قیمتی برای غذایی‌ها در هفته جاری ادامه یابد، همچنین نوسانات خودرویی‌ها و رشد قیمتی در شیمیایی‌ها دور از انتظار نیست.

شهلا حیدری، کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با صدای بورس گفت: فصل گزارشات و مجامع را پشت سر می گذاریم که می تواند اثر مهمی بر بازار به جا بگذارد. از میان گزارش‌های منتشره کرماشا، کزغال و شغدیر گزارش‌های درخشانی را روانه کدال کردند. همچنین کرماشا با رقم زدن سود ۱۱۱۳ تومانی و شغدیر با شناسایی سود ۱۴۲۴ تومانی گروه خود را سربلند کردند و کزغال نیز با رشد ۲۹۸ درصد سود فصلی خوش درخشید.


  • بیشتر بخوانید:‌

بورس کالا یا کورس قیمت گذاری؟


حیدری بیان کرد: بازار هفته گذشته با خبر رشد قیمت کالاهای اساسی و حواشی یارانه‌ها دچار نوسانات قابل توجهی در گروه غذایی و دامپروری شد که در پایان هفته به فشار فروش منتهی شد. خودروسازان نیز با خبر آزادسازی واردات خودرو نوساناتی را تجربه کردند. صندوق بازنشستگی فولاد در طول هفته فروشنده قدری بود، اما این فروش‌ها نتوانست توجه‌ها را از خودروسازان بردارد و ورنا نیز در پایان هفته صف خرید سنگینی را با تجربه کرد.

به گفته وی پالایشی‌ها با رشد کرک اسپرد تا سطح ۵۸ دلار که رکوردشکنی تاریخی بود مورد توجه قرار گرفتند؛ در نهایت تنور بازار با ابطالی‌های ناظر در ابتدای هفته داغ‌تر شد و نام حگهر، غبشهر و ونیکی در این لیست به چشم می‌خورد.

حیدری اظهار داشت: انتظار می‌رود روند رشد قیمتی برای غذایی‌ها در هفته جاری ادامه یابد، همچنین نوسانات خودرویی‌ها و رشد قیمتی در شیمیایی‌ها دور از انتظار نیست.

کد خبر 452144

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ممانعت از ورود ماشین‌های لوکس

    ممانعت از ورود ماشین‌های لوکس

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروهای وارداتی در بازه قیمت ۷ تا ۲۰ هزار دلار است و نظارت بر واردات بر این بازه قیمت براساس ثبت سفارش‌ها انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =