باید صدای شرکت های خصوصی کوچک باشیم

در مراسم انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران که روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: این شرکت دومین شرکت و بزرگترین تولیدکننده فولاد خام در کشور است که جایگاه خاصی در صادرات کشور داشته و نقش مهم و  کلیدی را در اقتصاد برعهده دارد. 

صدای بورس- ابراهیمی ادامه داد: مشکل اصلی شکل گیری انجمن ها بحث هم صدایی هست. ما متاسفانه در سال های گذشته چالش های متعددی در حوزه های انرژی داشتیم که امید است با همراهی اعضای این انجمن شاهد رفع این چالش ها باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به موانع بخش خصوصی گفت: در تنش های اقتصادی زنجیره های مختلف به هم تنیده هستند، شرکت های بزرگ حلقه های بزرگ را تشکیل می دهند و شرکت های کوچک به عنوان حلقه های کوچک این زنجیره محسوب می شوند.

وی افزود: زمانی که تنش اقتصادی رخ می دهد، ابتدا حلقه های کوچک دچار گسست می شوند که در واقع همان بخش خصوصی ما هستند. ما در بخش های دولتی و نیمه دولتی دسترسی لازم برای پیگیری فعالیت هایمان را داریم و کاری که باید انجام بدهیم این است که صدای انجمن و شرکت های خصوصی باشیم چون این دوستان هستند که دسترسی لازم را ندارند و ما باید در کنار آن ها باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عمده ترین مشکل صنعت فولاد را عدم داشتن هم صدایی دانست و اظهار داشت: یکی از اهدافی که این انجمن ضرورت دارد دنبال کند، ایجاد یک صدایی است. در بخش های مختلف صنعت فولاد نقاط مشترکی وجود دارد و نفرات خبره و تیم های کارشناسی متعددی هستند که می توانند در ایجاد این یک صدایی نقش آفرین باشند تا از هرگونه فشار و دستورالعمل های ناصحیح و موانع شکل گیری تولید، جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با رای قاطع به عضویت هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد درآمد.

گفتنی است، مشارکت در تصمیم سازی و تعیین راهبرد صنعت فولاد از مهمترین مزایای عضویت در انجمن است.

کد خبر 452055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =