۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
پروازهای نجف همچنان برقرار است

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تمامی پروازهای نجف برقرار بوده و با توجه به مساعد بودن شرایط فرودگاه نجف تا این لحظه پروازی لغو نشده است.

به گزارش صدای بورس، جواد صالحی گفت: تمامی پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است و هیچ مشکلی از نظر دید برای پروازها تا این لحظه وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: دلیل تاخیر پروازهای نجف معلوم شد


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از دیروز با توجه به افزایش توده های گردوخاک در کشور عراق و کاهش دید افقی هشدارهای را در سطح نارنجی برای شهرهای جنوبی کشور صادر شده بود و اعلام شده در صورت توقف و یا لغو پرواز تمامی ایرلاین ها موظف هستند به مسافران اعلام کنند.

کد خبر 451918

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • علت اختلال در سامانه گذرنامه فرودگاه امام چه بود؟

    علت اختلال در سامانه گذرنامه فرودگاه امام چه بود؟

    در پی وقفه کوتاه‌مدت در ورود و خروج مسافران در فرودگاه امام خمینی نیز رئیس اداره کنترل مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: این وقفه به دلیل نقص سخت افزاری یکی از سرورهای سامانه کنترلی ترددی اتفاق افتاد که به سرعت، برطرف شد.

  • دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی را تسهیل دسترسی ایرانی‌ها به پروازهای داخلی اعلام کرد و گفت: اساسا دلیلی ندارد که به مسافران خارجی سوبسید و یارانه‌ای که به مسافران ایرانی داده می‌شود را پرداخت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =