لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز بازدید کرد.

صدای بورس- محمدیاسر طیب‌نیا در این بازدید اظهار کرد: فعالیت‌های رو به جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار می‌رود که این اتفاقات در آینده نیز ادامه پیدا کند؛ باید در آینده نیز برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چراکه این موضوع یکی از اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های ماست.
وی افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز باید با سرعت بیشتری به نتیجه برسند چراکه این شرکت دارای ظرفیت‌های زیادی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده از این صنعت باشیم.
همه ما می دانیم که مشکلات وجود دارد و به صورت خواسته و ناخواسته چنین مشکلاتی بوجود می آید ولی باید با تلاش مضاعف بر این مشکلات پیروز شویم.
در ابتدای این بازدید داود فروتن، مدیرعامل فولاد تاراز ضمن معرفی این شرکت، به دستاوردهای اخیر تاراز از جمله دستیابی به رکورد تولید در بهمن ماه ١٤٠٠ اشاره کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای رسیدن به رکوردهای جدید در سال ١٤٠١ به ویژه تولید ۲۲۰ هزار تن محصولات فولادی به بیان چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه پرداخت.

کد خبر 451897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =