۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
«در بتنی» مقابل بورسی شدن چیست؟

بهراد منتظری، مدیر عامل شرکت آهن آنلاین در گفت و گو با صدای بورس به این سوال پاسخ داد.

به گزارش صدای بورس؛ بهراد منتظری خلاقیت عامل ارزش‌افزوده است و با تولید خلاق می‌توان در ایران ارزش افزوده بیشتری ایجاد کرد. شرکت‌های تولید و دانش‌بنیان ایران پیشرفت خوبی داشتند و اکنون باید با رقابت با شرکت‌های خارجی، توان خود را بالا ببرند.


  • بیشتر بخوانید:

دو راهی حاشیه سود / چه بر سر بازار سرمایه می‌آید؟


مدیر عامل آهن آنلاین در این نشست خبری در ارتباط با بورسی شدن آهن آنلاین گفت: بورس محل خرید و فروش شفاف محصول است. آهن آنلاین در نشست خبری سال پیش از تلاش برای عرضه این شرکت در بورس سخن گفت. تمامی مدارک لازم برای بورسی شدن این شرکت در فرابورس فراهم است اما این شرکت در پشت درهای فرابورس مانده است. ما آماده برای حضور در بورس هستیم و سخن ما با مدیرعامل فرابورس و مدیران ارشد این است که سازکاری فراهم کنند تا آهن آنلاین و شرکت‌هایی از این قبیل در فرابورس عرضه شوند.

منتظری بیان کرد: فروش آنلاین به شفافیت، اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی کمک می‌کند و عوارض صادرات بر محصولاتی مانند فولاد و سیمان مشکل‌ساز نیست.

وی در ارتباط با چشم انداز توسعه‌ای آهن آنلاین گفت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای آهن آنلاین ایجاد آهن آنلاین پلاس است که میزان خدمات دهی در آن گسترده خواهد بود.

کد خبر 451894

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =