پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش صدای بورس، دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خدا
اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روابط‌ عمومی به عنوان اصلی ترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.
اکنون بر کسی پوشیده نیست که کشور ما درگیر جنگ روایت ها و جنگی ترکیبی می باشد که پایه آن رسانه و افکار عمومی است .
مقام معظم رهبری در روز 14 آذر با اقدامی هوشمندانه همگان را به جهاد تبیین امر کردند.و فرمودند «جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است؛ با این جهاد، می‌توان حرکت‌های صحیح را منتشر کرد و به پرسش‌ها، پاسخ داد. همچنین با جهاد تبیین، می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌ نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد.»
جهاد تبیین راهبردی برای خروج از محاصره تبلیغاتی برای، روایت صحیح و اطمینان دادن به مردم است.واژگان کلیدی جهاد تبیین از منظر ارتباطی شامل پاسخگویی، آگاهی بخشی، بیان حقایق بدون هیاهو، گفتمان سازی اقناع و نفوذ در افکار عمومی است.
روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال مردم و سازمان ها، با بیان بیان منطقی به دور از اغراق واقعیات نقشی بی بدیل و کلیدی در جهاد تبیین ایفا می نمایند.
اینجانب 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض نموده و برای همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی ، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان به عنوان جهادگران عرصه تبیین، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.


عطالله معروفخانی
مدیرعامل فولاد هرمزگان

کد خبر 451877

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =