۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
" حکشتی " منتظر دریافت سیگنال

حکشتی پس از ریزش ۸۶ درصدی از سقف تاریخی سه ماهی است که با زمزمه های توافق وضعیت نسبتا پرتقاضا را به خود گرفته و البته منتظر تایید سیگنال توسط مذاکره کنندگان است تا کندل های سبز پرقدرت مانند سال های قبل تشکیل دهد.

صدای بورس - وحید بلالی؛ نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای گروه حمل و نقلی است، این نماد دارای eps منفی است ولی نسبت pبرe این شرکت از متوسط گروه بهتر است.

حکشتی وضعیتی مشابه با سال ۹۹ دارد و سال ۱۴۰۰ را نیز با وضعیت مشابه بنیادی گذر کرده است، اما همانطور که بارها گفته شده، توافق برجام می‌تواند وضعیت این شرکت را بسیار بهتر کرده و از زیان‌ده به سودده تبدیل کند.

تحلیل قیمتی
حکشتی پس از ریزش ۸۶ درصدی از سقف تاریخی سه ماهی است که با زمزمه‌های توافق وضعیت نسبتا پرتقاضا را به خود گرفته و البته منتظر تایید سیگنال توسط مذاکره‌کنندگان است تا کندل‌های سبز پرقدرت مانند سال‌های قبل تشکیل دهد. این نماد به کف کانال مک دی رسیده و واگرایی مثبتی در آن دیده می‌شود.

Chart حکشتی, MN1, 2022.05.17 07:45 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

حکشتی در تایم فریم هفتگی بعد از یک کندل پرقدرت سبز رنگ قوی و اینگالف که سفارشات هفتگی را به سمت بالا جمع کرد، در هفته اخیر یک کندل سبز کم رنگ را شاهد هستیم اما نکته مثبتش این بود که بالاتر از کندل هفتگی بود.

Chart حکشتی, W1, 2022.05.17 07:53 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

حکشتی در معاملات سه شنبه نیز بالاتر از تنکان قرار گرفته است.

Chart حکشتی, D1, 2022.05.17 07:54 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

اندیکاتور rsi در تایم فریم روزانه حکشتی همچنان بالاتر از نقطه پرتقضا بوده و پول هوشمند نیز سعی دارد نقطه پرتقاضای بالای ۸۰ را حفظ کند. نکته جالب در معاملات حکشتی دارا بودن سهامداران حقوقی کم این نماد بوده در صورتی که تنها ۳۲ درصد سهامدران عمده این نماد حقوقی هستند و ما بقی در دست حقیقی ها بوده و حقیقی ها نیز برای این سهم اخبار برجام را بسیار رصد می کنند، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی این نماد در روز سه شنبه عبارت است از:

در محدوده منفی
خرید حقیقی: ۱.۲ میلیون سهم
سرانه: ۳۷ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۳.۶ میلیون سهم
سرانه: ۹۰ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۳.۵ میلیون سهم
فروش حقوقی: ۱.۱ میلیون سهم

در محدوده مثبت
خرید حقیقی: ۱۰.۲ میلیون سهم
سرانه: ۳۲ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۱۲.۶ میلیون سهم
سرانه: ۲۳ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۶.۸ میلیون سهم
فروش حقوقی: ۴.۴ میلیون سهم

عملیات بزرگ حقیقی ها

مجموع خرید
حجم: ۴.۴ میلیون سهم
ارزش: ۸.۹ میلیارد تومان

مجموع فروش
حجم: ۷.۶ میلیون سهم
ارزش: ۱۵.۳ میلیارد تومان

در معاملات روز سه شنبه حقوقی این سهم از سهم حمایت کرده و حقیقی بیشتر فروخته است، اما قدرت خریدار به فروشنده مثبت ۱.۲ بوده که در صورت ادامه می تواند سهم را در محدوده پرتقاضا قرار دهد.

کد خبر 451869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =