ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو از سه‌شنبه

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت: از سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت یک هفته انجام می شود.

به گزارش صدای بورس، عبدالله توکلی لاریجانی می گوید: برای این‌که تقدم و تأخری وجود نداشته باشد و متقاضیان بدون عجله در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام کنند تا یک هفته فرصت ثبت‌نام داده می‌شود، پس ‌از این فرصت درصورتی‌که میزان تقاضا بیشتر از ظرفیت اعلام‌ شده باشد، وارد فرآیند قرعه‌کشی (تحت نظارت سازمان حمایت) می‌شویم.

به گفته مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت باتوجه به بخشنامه‌های فروشی که در این سامانه قرار می‌گیرند از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو انجام خواهد شد.

به دنبال بند ۵ دستورات هشت بندی رئیس‌جمهور درباره شفاف‌سازی عرضه خودرو، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز یکشنبه کار خود را آغاز کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودرو


در این سامانه به نفع مشتریان و برای افزایش رضایتمندی آنان، موضوع عرضه چند برابری خودرو نسبت به دفعات قبل به‌صورت شفاف در نظر گرفته ‌شده است. دفعات قبل برخی از خودروسازان بخشی از تولیدات خود را عرضه می‌کردند، اما اکنون یک حق انتخاب متنوع با عرضه همه محصولات خودروسازان برای متقاضیان ایجادشده است.

متقاضیان در مدت یک هفته اقدام به ثبت‌نام کنند و فرآیند به‌صورت شفاف تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیگیری خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،تمام خودروسازان بخش دولتی و خصوصی در این سامانه به‌صورت شفاف اقدام به عرضه محصولات خود به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو می‌کنند.

کد خبر 451802

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =