تعداد صندلی هواپیماها به زودی افزایش می یابد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال برنامه ریزی برای نوسازی و بازسازی ناوگان هوایی کشور هستیم و به زودی تعداد صندلی ها در این بخش افزایش می‌یابد.

به گزارش صدای بورس، محمد محمدی بخش گفت: با توجه به کاهش شرایط کرونایی و بهبود شرایط در این بخش میزان درخواست برای سفرهای هوایی افزایش یافته و شاهد استقبال مردم از این بخش هستیم.


بیشتر بخوانید: هیچ آژانس مسافرتی مجوز تور جام جهانی ندارد


به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور میزان میانگین پروازها و ظرفیت این بخش نسبت به پارسال رشد ۴۰ درصدی داشته، اما این میزان پاسخ نیاز مردم را نمی‌دهد و ما باید بازسازی و نوسازی ناوگان را انجام و این اقدام را در دستور کار خود قرار دهیم و خبرهای خوبی در این حوزه داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این اعلام شده بود که میزان درخواست پروازها در زمان تعطیلات ۵۰ درصد افزایش یافته و سازمان هواپیمایی اعلام کرده بود که باید تعداد هواپیماهای خریداری شده افزایش بیشتری یابد تا درخواست پرواز با میزان عرضه صندلی برابری کند.

کد خبر 451707

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی چه بود؟

    دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی دلیل تعیین نرخ ارزی بلیت هواپیما برای مسافران خارجی را تسهیل دسترسی ایرانی‌ها به پروازهای داخلی اعلام کرد و گفت: اساسا دلیلی ندارد که به مسافران خارجی سوبسید و یارانه‌ای که به مسافران ایرانی داده می‌شود را پرداخت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =