۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
تایید طرح «تغییر ساعت رسمی کشور»

سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح «تغییر ساعت رسمی کشور» خبر داد.

به گزارش صدای بورس، هادی طحان نظیف امروز در نشست خبری گفت: طرح «تغییر ساعت رسمی کشور» است که مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد البته در مرحله قبل ابهاماتی نسبت به این مصوبه وجود داشت که با اصلاحات مجلس این ابهامات از بین رفت.

در این طرح بین ساعت رسمی کشور و ساعت کاری کارکنان تفکیک انجام شد. در مورد ساعت رسمی کشور دولت دیگر نمی‌تواند ساعت را تغییر دهد اما در مورد ساعت کاری کارکنان با توجه به منطقه و جغرافیا دولت می‌تواند ساعت کاری کارکنان را تغییر دهد. این قانون از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوالی درباره مصوبه تغییر ساعت رسمی کشور گفت: هر نهادی باید در راستای وظایف خودش کار کارشناسی و تخصصی انجام دهد ما در شورای نگهبان درباره خوب بودن یا بد بودن یک مصوبه و ضرورت تصویب آن ورود نمی‌کنیم و تنها ورود ما در حوزه مغایرت با شرع و قانون اساسی است.

کد خبر 451667

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • با گرانی مرغ دیگر کسی اسراف نمی کند

    با گرانی مرغ دیگر کسی اسراف نمی کند

    عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید اصلاح احتمالی میزان مصرف مرغ در کشور، یکی از نتایج تصمیم اخیر دولت خواهد بود.

  • گرانی لبنیات و تخم مرغ در فضای مجازی را باور نکنید

    گرانی لبنیات و تخم مرغ در فضای مجازی را باور نکنید

    معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت شیرخام توسط شورای قیمت گذاری وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شود که تا به امروز جلسه ای برگزار نشده و قیمت مصوب سایر محصولات پروتئینی نیز تغییری نداشته است.

  •   تغییر ذائقه مردم پس از موج جدید گرانی‌ها

    تخم مرغ غذای پرمصرف ایرانیان شد؟

    تغییر ذائقه مردم پس از موج جدید گرانی‌ها

    پس از افزایش قیمت برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن و … به نظر می‌رسد مردم به مصرف کالاهای جایگزین روی آورده‌اند. آن‌طور که خرده‌فروشی‌های سطح شهر می‌گویند، پس از ایجاد موج جدید گرانی‌ها در بازار کالاهای اساسی، خرید و مصرف تخم مرغ افزایش یافته است.

  • سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    تاکنون با مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس به دو گزارشگر که ناهنجاری و تخلف دو ناشر (شرکت) بورسی را گزارش کرده بودند، مبالغ ۶۱ و ۳۰ میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =