آینده هیجان انگیز در انتظار خودرو/ بورس کالا دور زده شد؟/ پایان امپراطوری ایران خودرو و سایپا رسیده است؟

نماینده مجلس گفت: خودرو در آینده بازار هیجان انگیزی دارد، با واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی بخش بزرگی از مشکلات حل می شود.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ خبر لغو بورسی شدن خودرو را در حالی حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران اعلام کرد که حتی نوع خودرویی که قرار بود در بورس کالا عرضه شود و سازکار آن به طور کامل دیده شده بود. دلیل اصلی این خبر آزادسازی واردات خودرو اعلام شد و برخی کارشناسان معتقدند بورس کالا به رغم تلاش و زمان زیادی که برای موضوع بورس خودرو صرف کرد،‌ دور زده شد.

آینده هیجان انگیز در انتظار خودرو/ بورس کالا دور زده شد؟/ پایان امپراطوری ایران خودرو و سایپا رسیده است؟
خودروسازان باید هزینه‌های تولید را
کاهش دهند و از این بدهی
انباشته خود را رهایی دهند و خطوط تولید
خود را به‌روز کنند.

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دلیل چرایی لغو بورسی شدن خودرو به صدای بورس گفت: خودرو بی کیفیت و یا کم کیفیت داخلی قدرت رقابت با خودروهای خارجی را ندارد، بنابراین با آزادسازی واردات خودرو، عرضه و تقاضا در بازار جایگاه خود را پیدا می‌کند.


  • بیشتر بخوانید:

ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو از سه‌شنبه


وی با بیان اینکه خودروساز نیز باید سطح تولیدات خود را افزایش دهد، افزود: خودروسازان باید هزینه‌های تولید را کاهش دهند و از این بدهی انباشته خود را رهایی دهند و خطوط تولید خودرا به‌روز کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اینکه برخی معتقدند در موضوع لغو بورسی شدن خودرو، بورس کالا دور زده شده است، بیان کرد: فصل الخطاب این تصمیم‌گیری‌ها وزارت صمت با همراهی مجلس است. ما کاری به دیگران نداریم و از طریق وزارت صمت موضوع خودرو و بورسی نشدن آن را پیگیری می‌کنیم.

بازار خودرو در آینده بازار هیجان انگیزی دارد

یزدی خواه گفت: خودرو در آینده بازار هیجان انگیزی دارد و برای خودروهای داخلی پر تلاطم خواهد بود چرا که باید بتوانند در این عرصه خود را ثابت کنند، با واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی بخش بزرگی از مشکلات حل می شود.

کد خبر 451659

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =