۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
بازار مسکن به زودی صاحب مدیریت می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بازار مسکن دارای مافیا است و تا زمانی که اقدامات لازم برای رفع این معضل انجام نشود، بخشی از مشکلات برطرف نخواهد شد.

به گزارش صدای بورس،اقبال شاکری گفت: بازار مسکن هم اکنون دارای مدیر نیست، اما طی رایزنی‌هایی که اخیرا با وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس صورت گرفته توانسته‌ایم به توافقاتی برای داشتن یک مدیر در حوزه مسکن برسیم.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس برای ساماندهی بازار مسکن نیازمند تولید مسکن هستیم تا فاصله عرضه و تقاضا کاهش یابد. این موضوع در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و در صورت رفع آن بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، اما تا زمانی که مافیای مسکن وجود دارد مشکل بازار مسکن مرتفع نخواهد شد.


بیشتربخوانید:قیمت مسکن در تهران چه وضعیتی دارد؟


هم اکنون تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن رسیده و دولت با تامین اراضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار در شهرهای مختلف توانسته گام‌های مهمی را در این بخش بردارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،طرح نهضت ملی مسکن با ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی کلید خورده که همین امر خود می‌تواند زمینه ساز بهبود وضعیت بازار مسکن شود.

کد خبر 451618

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • گرانی ماکارونی بر بازار مسکن هم تاثیر می‌گذارد

    گرانی ماکارونی بر بازار مسکن هم تاثیر می‌گذارد

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت:اگر تغییر قیمت کالاهایی مثل روغن، لبنیات و ماکارونی تاثیر زیادی بر شاخص تورم ایجاد کند ممکن است تا حدود اندکی بر بازار مسکن اثر گذار باشد اما همانطور که گفتم رشد قیمت سنگین ایجاد نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =