۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مثبت و منفی صندوق‌ها ۲۱ اردیبهشت

امروز در نقشه مندرج در سایت فیپیران میان رنگ قرمز و سبز تعادل ایجاد شده بود و در تمام بخش‌های این نقشه تعداد صندوق‌های با بازدهی منفی و مثبت به صورت تقریبی مساوی بود.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، در بخش صندوق‌های سهامی ۶ صندوق و درآمد ثابت ۲ صندوق بازدهی منفی داشتند و فقط یک صندوق در بخش مختلط با بازدهی منفی رو به رو بود.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق کوثر یکم با بازدهی ۰.۷۴- درصد کمترین بازدهی را دارا بود و اما در این بین صندوق تصمیم با بازدهی ۰.۲۷ + درصد بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق سپهر اول کارگزاری بانک صادرات با بازدهی روزانه ۰.۵۵- درصد، کمترین بازدهی را داشت و صندوق سهامی اهرمی کاریزما با بازدهی ۱.۸۳ + بالاترین بازدهی مثبت را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق نیکوکاری ایتام برکت با بازدهی ۰.۳۵- درصد و صندوق نیکوکاری میراث ماندگار با بازدهی ۰.۷۸ + درصد به ترتیب کمترین و بیشترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 451545

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    قرارداد محرمانه بورسی امضا شد

    رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =