سهم آذین  به زودی در بین کارگزاری‌های برتر

شاهد افتتاح شعبه جدید کارگزاری سهم آذین در مجتمع ارگ تهران بودیم. این شعبه بر اساس استانداردهای روز و با هدف توسعه معاملات و ارائه خدمات متمایز به فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران ایجاد شده است.

به گزارش صدای بورس؛ آبتین کریمی مدیرعامل کارگزاری سهم آذین: سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر قرار خواهد گرفت و سیاست ما بر توسعه زیرساخت های فیزیکی و آی تی متمرکز خواهد شد.

شعبه ارگ شرکت کارگزاری سهم آذین بر اساس استانداردهای روز و با هدف توسعه معاملات و ارائه خدمات متمایز به فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران ایجاد شده است.

به سهمداران خرد خدمات ویژه خواهیم داشت.

در گام اول از خدمات شرکت های OMS فعال بازار استفاده می کنیم و در گام بعدی به سمت ارائه خدمات OMS اختصاصی باشگاه مشتریان، آموزش و تولید محتوا، ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری ویژه فعالان خرد بازار سرمایه حرکت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه بیش از ۱۲۵ برابری


برای سهامداران کلان بسته های ویژه و چند منظوره در نظر گرفته ایم که شامل ارائه خدمات در کلیه بورس ها متناسب با عرصه فعالیت اصلی سهامدار و شرکت ها خواهد بود.

ما در کارگزاری آذین سهم به دنبال ارائه مجموعه خدمات هستیم. درواقع مهمترین برنامه‌های شرکت کارگزاری آذین سهم مربوط به تامین مالی،‌ مدیریت ثروت و مدیریت سرمایه شرکت ها است که در قالب خدمات گروه مالی (شامل ایجاد شرکت سبد گردان، مشاور عرضه و پذیرش، مشاور سرمایه گذاری و صرافی ) انجام خواهد شد.

کد خبر 451421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =