۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
وزیر کار برکنار نشد

نمایندگان در آرای خود اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر کار به سوال موسوی لارگانی قانع شده‌اند.

به گزارش صدای بورس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح امروز در جلسه صحن علنی ۱۱ اردیبهشت مجلس برای پاسخ به دو سوال سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان حاضر شده بود، پس از ارائه توضیحات قادر به جلب نظر نماینده سوال‌کننده نشد.

بر این اساس پاسخ‌های عبدالملکی به موسوی لارگانی با حضور ۲۳۵ نماینده به رأی گذاشته شد.


  • بیشتر بخوانید:

ترمیم کابینه کلید خورد؟


به گزارش ایلنا، پس از پایان رأی‌گیری با ۱۲۲ رأی موافق، ۱۰۱ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از ۲۳۱ رأی مأخوذه، نمایندگان مجلس از پاسخ‌های عبدالملکی قانع شدند.

کد خبر 451044

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ایران، دومین صادرکننده فرش دستباف

    پیگیری حذف تعهد ارزی برای صادرکنندگان فرش

    ایران، دومین صادرکننده فرش دستباف

    رئیس مرکز ملی فرش از پیگیری برای حذف تعهد ارزی برای صادرکنندگان فرش دستباف خبر داد و گفت: در سال ۲۰۲۰ کل صادرات فرش دستباف در جهان بیش از ۸۷۰ میلیون دلار بوده که ۷۲ میلیون دلار آن از ایران صادر شده و این رقم بیشترین صادرات در جهان بعد از صادرات کشور هند است.

  • بیمه کارگران ساختمانی کی به سرانجام می‌رسد؟

    بیمه کارگران ساختمانی کی به سرانجام می‌رسد؟

    وزیر کار این وعده را به کارگران ساختمانی داده که با همراهی مجلس و در صورت اصلاح برخی از مواد قانونی، همه کارگران ساختمانی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و رفاهی قرار گیرند.

  • مبل هم گران شد

    مبل هم گران شد

    رئیس اتحادیه مبل‌سازان و درودگران ایران گفت: با توجه به مشکلات کشور از قبیل تحریم، جنگ اقتصادی و همه این مسائل؛ تولیدکنندگان صنایع چوب و مبلمان اکنون با ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ درصد در حال کار هستند.

  • چه کسی اینترنت را در ایران گران کرد؟

    چه کسی اینترنت را در ایران گران کرد؟

     در طی یک هفته اخیر حذف بسته‌های محبوب اینترنتی و افزایش قیمت اینترنت در اپراتورهای همراه، منجر به اعتراض‌های بسیاری از مردم در فضای مجازی شد. اما به نظر می‌رسد که اپراتورها خواهان افزایش قیمت اینترنت تا سقف تعرفه مصوب هستند.

  •  
۱۰ درصد قرعه‌کشی خودرو کنار رفت

    ۱۰ درصد قرعه‌کشی خودرو کنار رفت

    در جریان سهمیه‌هایی که از قرعه‌کشی خودرو در سال جاری کنار گذاشته شده، ۱۰ درصد هم برای دارندگان خودروهای فرسوده پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =