پیام مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل گروه بهمن در پیامی به مناسبت «روز جهانی کارگر» را تبریک گفتو

به گزارش صدای بورس، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران عرصه‌ تولید به‌ویژه خانواده بزرگ گروه بهمن تبریک گفت.

متن کامل پیام مدیرعامل گروه بهمن به شرح زیر است:
ما عضوی از یک خانواده کارگری هستیم. ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر باید همین مسیر را پر قدرت ادامه دهیم. ما می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم. این همنشینی باعث شده تا ما یک خانواده شویم. خانواده‌ای که فعالیت حرفه‌ای آنها را در کنار یکدیگر قرار داده است.


  • بیشتر بخوانید:

پیام سرپرست گروه توسعه ملی به مناسبت روز جهانی کارگر



از روز جهانی کارگر سال گذشته تا کنون درس‌های زیادی فرا گرفته‌ایم. با مسائل و مشکلات محیط کار دست و پنجه نرم کرده‌ایم و برای رفع آنها قدم‌هایی اساسی برداشته‌ایم. در این مدت ایمنی محیط کار را افزایش داده‌ایم چرا که سلامت اعضای خانواده‌مان مهمترین موضوع پیش روی همه ماست و راه اندازی مرکز سلامت کارکنان از پروژه های جدید است که نوید آن را به خانواده گروه بهمن می دهیم.
در روز جهانی کارگر به افق‌های جدید می‌اندیشیم. مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش خواهیم کرد و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای ما هستند و به همین خاطر همیشه از گروه بهمن به عنوان یک خانواده نام می بریم.
امروز تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است؛ این توفیق ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار تحسین برانگیز است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال موفقیت‌هایی بزرگتر در کارنامه بهمن ثبت شود.
در پایان ضمن خداقوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می داریم و آرزوی موفقیت برای یکایک شما عزیزان داریم.

کد خبر 451041

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کشاورزان، چه قدر به سلامت شغلی خود اهمیت می‌دهند؟

    کشاورزان، چه قدر به سلامت شغلی خود اهمیت می‌دهند؟

    کشاورزی، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بشری در جای‌جای جهان است که در ازای تولید غذا برای انسان، خطرات زیادی را متوجه فعالین خود می‌کند. محققان برای کم کردن بار این خطرات شغلی، مطالعه‌ای انجام داده و ابعاد این موضوع را به شیوه علمی بررسی کرده‌اند.

  • مگر ما ۸۰ میلیون یارانه‌بگیر در کشور داریم؟

    مگر ما ۸۰ میلیون یارانه‌بگیر در کشور داریم؟

    یک کارشناس حوزه کار با تشریح راهکارهای افزایش درآمد دولت، مهمترین مطالبه جامعه کارگری در شرایط کنونی را کنترل بازار و نرخ تورم عنوان کرد و از وزارت کار خواست تا در بروز کردن اطلاعات مربوط به یارانه بگیران اقدام جدی صورت دهد.

  • دلیل گرانی قیمت آرد مشخص شد

    دلیل گرانی قیمت آرد مشخص شد

    رئیس انجمن آردسازان گفت: وزیر جهاد باید متصدیان مربوط به گرانی آرد را بازخواست و این افراد باید پاسخگو باشند که چرا این چنین بی برنامه عمل کردند.

  • سرنوشت بلاتکلیف ۹۴۰ کارگر کیان تایر

    فعلاً کارخانه تعطیل است

    سرنوشت بلاتکلیف ۹۴۰ کارگر کیان تایر

    مسئول کانون شوراهای جنوب غرب استان تهران گفت: کیان تایر حدود ۹۴۰ کارگر دارد که سر رسید قرارداد ۷۰۰ نفر به اتمام رسیده و کارخانه فعلاً تصمیمی به تمدید قرارداد آنها ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =