۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مرغ در بازار کیلویی چند قیمت خورد؟

قیمت مرغ در روزهای اخیر، بازار آرامی را سپری می‌کند و بر اساس مشاهدات میدانی، هر کیلوگرم از این محصول در بازار ۳۰ هزار تومان تا ۳۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

صدای بورس، در حالی که قیمت هر کیلوگرم مرغ در سال گذشته تا ۴۵ هزار تومان افزایش یافته بود و ۱۴ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب ۳۱ هزار تومانی خود به فروش می‌رسید، در یک ماه گذشته بازار آرامی را سپری می‌کند و حتی کمی زیر قیمت مصوب خود به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ که در هفته‌های قبل تا ۲۷ هزار تومان نیز کاهش یافته بود اکنون حدود ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و به صورت فراوان در دسترس مردم است.


بیشتر بخوانید: مرغ ها هورمونی نیستند


قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵۷ هزار تومان و گوشت گوسفندی به صورت شقه نزدیک به ۱۶۰ هزار تومان است. گوشت منجمد گوسفندی نیز در حالی که باید به قیمت مصوب ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان به فروش برسد ۱۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود یعنی حدود ۴۵ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب خود به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم، تخم مرغ نیز بازار آرامی را سپری می‌کند؛ به طوری که هر شانه ۳۰ عددی از این محصول حدود ۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود و حتی تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی نیز با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

کد خبر 451007

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تخم‌مرغ دانه‌ای چند؟

    تخم‌مرغ دانه‌ای چند؟

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار گفت: قیمت مصوب خرید هر شانه تخم مرغ درب مرغداری ۳۸ هزار تومان است که با نرخ خرید مصوب فعلی ۶ هزار تومان اختلاف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =