جدیدترین اخبار از دامنه نوسان و حجم مبنا / سهامداران عدالت منتظر نباشند

در گام اول باید دوره افزایش دامنه نوسان مورد ارزیابی قرار گرفته شود و در گام دوم به شکل پلکانی به دامنه اضافه یابد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ محسن خدابخش سرپرست معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس در ارتباط با تصمیم برای ادامه یا توقف یا بیشتر شدن دامنه نوسان به صدای بورس گفت: عملکرد و آثار تغییر دامنه نوسان سنجیده خواهد شد و براساس نتایج حاصل شده برای آینده دامنه نوسان تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته وی دید کلی افزایش دامنه نوسان است، اما در گام اول باید این دوره مورد ارزیابی قرار گرفته شود و به شکل پلکانی افزایش پیدا کند.


  • بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت در خردادماه قطعی شد؟


خدابخش در ارتباط با تغییر حجم مبنا نیز گفت: هنوز تصمیمی در خصوص تغییر حجم مبنا گرفته نشده است.

در حالی که برخی منابع زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را آخرین ماه بهار اعلام کرده‌اند، این مقام مسئول گفت: تصمیمیات مربوط به سهام عدالت به طور کامل بر عهده شورای عالی بورس است و هنوز هیج تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

کد خبر 450860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن فرآیند پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران –سودهای رسوب‌شده- همزمان با عید سعید فطر خبر داد. بر اساس این اطلاعیه مقرر شده از تاریخ ۱۴ اردیبهشت مقارن با روز عید سعید فطر، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از طریق شرکت‌ها و استفاده از اطلاعات سجامی سهامداران، امکان پرداخت مطالبات سنوات قبل سهامداران را فراهم کند. بر این اساس تمامی ناشرانی که سود سنوات گذشته سهامداران را به دلایل مختلف از جمله عدم اعلام شماره حساب سهامدار، عدم مراجعه سهامدار به بانک، سجامی نبودن و سایر موارد پرداخت نکردند، باید از تاریخ اعلام شده فوق با هماهنگی سمات نسبت به پراخت سود سنوات گذشته سهامداران اقدام کنند و نتیجه اقدامات را در سامانه کدال منتشر کنند.