زمان ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت اعلام شد

سازوکار اولیه ثبت نام ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت از خرداد آغاز شده و از اواخر خرداد اعلام می‌شود این افراد باید به کدام سامانه برای نام نویسی مراجعه کنند.

به گزارش صدای بورس، ستادی باید تشکیل شود تا افرادی که در حاشیه شهرها هیچ گونه لیست بیمه‌ای ندارند شناسایی شوند. پیش بینی می‌شود که این ستاد از اواخر خرداد شکل گیرد که از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می‌شود.

مردم خبرهای مربوط به سهام عدالت را فقط از صداوسیما و خبرگزاری‌های معتبر داخلی دریافت کنند و یا از زبان رییس جمهور، وزرای اقتصادی مربوطه و دست اندرکاران سهام عدالت بشنوند.

۲۱ فروردین ماه، پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در امسال خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

جاماندگان سهام عدالت گوش به زنگ باشند


به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور، مشمول سهام عدالت هستند یا می‌توانند باشند. اما این سهام را دریافت نکرده‌اند و دولت باید اقدام به واگذاری سهام عدالت به آن‌ها کند.

به گزارش گسترش نیوز، لازم به ذکر است که به گفته رییس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور مردم به خبرهای دروغ و جعلی برخی سایت‌ها و کانال‌های غیر معتبر توجهی نکنند و نیازی نیست به این کانال‌ها شماره ملی و برخی مشخصات شخصی را ارائه دهند.

کد خبر 450648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    3 0
    کجا ثبت نام کنیم
  • مسعود زارعی گوهرگوش IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    باسلام به خدمت سهام عدالت من یتیم هستم هیچ درآمدی ندارم مبتلا به دیسک کمر هستم سرپرست ده نفر یتیم خودم یتیم چندسال که سهام عدالت ندارم از مسئولان‌ تقاضا میکنم رسیدگی کنید ممنونم تشکر
  • بهمن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام هر ایرانی کارت ملی دارد، چرا این همه استخاره میکنید، جا مانندگان طبق کارت ملی مشخص هستند.