برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید

سید اصغر مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان از کسب دو رکورد مهم ماهیانه تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت خبر داد. 

صدای بورس- مدنی در گفت و گو با روابط عمومی فولاد هرمزگان رکورد ماهیانه تولید تختال را به میزان ۱۵۰۴۹۵ تن و رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی را به میزان ۱۶۵۱۰۱ تن عنوان داشت . وی رکوردهای قبلی در ناحیه فولادسازی را ۱۴۷۵۰۱ تن در آذر ماه گذشته و رکورد قبلی در ناحیه احیا مستقیم را ۱۶۳۵۲۳ تن در اردیبهشت ماه قبل بیان کرد. مدنی با ابراز خرسندی از کسب رکوردهای حاصله ، تحقق این رکوردها را در درجه اول حاصل یکپارچگی، همدلی تلاش و عزم کارکنان با انگیزه فولاد هرمزگان و در وهله بعد برنامه ریزی صحیح برای افزایش تولید از ابتدای سال دانست.
مدنی در تشریح کسب رکوردهای اخیر گفت : همانطور که می دانید فولاد هرمزگان علیرغم مشکلات تامین انرژی به عنوان یک شرکت صنعتی مادر ،با توجه وظیفه ای که در تامین تختال شرکت های نوردکار در راستای افزایش تولید در صنعت کشور دارد همواره با تمام توان مصمم بر تولید با تمام ظرفیت اسمی خود است ، اما تولید بالاتر از ظرفیت اسمی یک برنامه ریزی صحیح و فنی در تمام سطوح شرکت را می طلبد تا همه واحدها در انجام وظایف محوله کوچکترین نقصی نداشته باشند. خوشبختانه با مدیریت دکتر معروفخانی ، نواقص و موانع تولید در همه قسمت ها به حداقل رسیده و با برنامه دقیقی که از ابتدای سال انجام شد، توانستیم در هر دو ناحیه فولادسازی و احیا مستقیم بالاتر از ظرفیت اسمی، تولید داشته باشیم. که این یک درخشش و پیروزی با ارزش برای کارکنان و موفقیت بزرگ برای شرکت فولاد هرمزگان است.
معاون بهره برداری فولاد هرمزگان در ادامه با تشریح دلایل فنی کسب رکورد در ناحیه فولاد سازی گفت: کاهش توقفات اضطراری و کاهش پاور آن کوره های قوس الکتریک، افزایش سرعت ریخته گری و استفاده بهینه از زمان ها برای تولید و آماده به کاری تجهیزات، ماده اولیه با کیفیت و همچنین پشتیبانی و نیز حمل و نقل به موقع و سریع از دلایل فنی کسب این رکورد می باشند که برای تحقق هر یک کارهای کارشناسی فراوانی انجام شده است.
مدنی در ادامه با اشاره به کسب رکورد ۱۶۵۱۰۱ تن تولید اسفنجی در واحد احیا مستقیم به عنوان محصول میانی فولاد هرمزگان گفت: با توجه به اینکه رکورد قبلی ما در احیا مستقیم تولید ۱۶۳۰۲۳ تن آهن اسفنجی بود همکاران ما عزم خود را برای بهبود این رکورد و تولید بیشتر جزم کردند.
وی در تشریح دلایل فنی کسب این رکورد گفت : در ناحیه احیا مستقیم نیز استفاده کردن از زمان با روش افزایش ریت، و افزایش سرعت تولید و آماده به ماری تجهیزات ، نقش اساسی در کسب رکورد و افزایش تولید داشته است . مدنی در ادامه گفت: باافزایش تولید در ناحیه احیا مستقیم بیشتر نیاز ما به آهن اسفنجی مرتفع گردید و مقدار کمتری از بیرون شرکت خریداری کردیم که دو مزیت مهم در پی داشت: اول اینکه با توجه به کیفیت بالای اسفنجی تولیدی در فولاد هرمزگان، کیفیت محصول نهایی نیز تضمین می گردد و دوم اینکه افزایش تولید اسفنجی در شرکت ، در کاهش قیمت تمام شده و افزایش سودآوری نقشی اساسی دارد.
وی در پایان کسب این موفقیت را به همه کارکنان و ذینفعان فولاد هرمزگان تبریک گفت و اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تامین انرژی حفظ این میزان تولید و انشالله افزایش آن ، کماکان ادامه خواهد داشت‌.

کد خبر 450572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =