۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
فرابورس میزبان «یک دیدار، یک عرضه»

نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری «ارزش پاداش» پیش از ظهر امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، نخستین نشست «یک دیدار یک عرضه» در سال ۱۴۰۱ در فرابورس ایران به پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری «ارزش پاداش» اختصاص یافت.

در ابتدای این جلسه کوروش شمس، مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه با اشاره به اینکه این مجموعه از سال ۱۳۹۳ فعالیت خودش را در حوزه مدیریت دارایی آغاز کرد، گفت: امروز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری ارزش پاداش آغاز می‌شود.

وی ضمن تشریح عملکرد انواع صندوق‌های مجموعه پاداش گفت: امروز در راستای تکمیل سیاست‌های خدمت‌رسانی به بازار سرمایه، پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در فرابورس را آغاز کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: این صندوق پرداخت سود ماهانه دارد و پیش بینی می‌شود بتواند خدمت بسیار مهمی را به سرمایه گذاران ارائه کند، همچنین نقدشوندگی ۱۰۰درصدی هم از دیگر ویژگی‌های مهم این صندوق است.

موضوع فعالیت اصلی صندوق، سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار، از جمله اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌هی سپرده بانکی، سهام و حق تقدم سهام پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران و گواهی سپرده کالایی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، پذیره‌نویسی صندوق ارزش پاداش از امروز ۲۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۴ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز کاری ادامه دارد.

کد خبر 450352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =