۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
پیش بینی بازار شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

پیش بینی بازار شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

به گزارش صدای بورس، بورس تهران آخرین روز هفته گذشته را منفی اما با افزایش تقاضا آغاز کرد.

با گذر از دقایق نخست معاملات، طرف تقاضا تحت تاثیر رشد قیمت کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی تا حدودی تقویت شد و رفته‌رفته شاهد معاملاتی روان در بازه مثبت در نمادها و صنایع مورد توجه بودیم. به این ترتیب و در پایان معاملات چهارشنبه شاخص کل با ثبت رشد بیش از ۸ هزار واحدی در رقم یک میلیون ۴۵۴ هزار واحد قرار گرفت. نماگر هم وزن نیز با افزایش ۰.۷ درصدی به کار خود پایان داد.

به نظر می‌رسد جمع‌بندی تحلیلگران در رابطه با بازار، ارزندگی قیمت‌ها در سطوح فعلی است، این را می‌توان از نوع خریدها و روند معاملات در بازار درک کرد. البته انتظار فعالان بازار از لغو یا حداقل تجدیدنظر وزارت صمت و البته نامه سازمان بورس مبنی بر به حداقل رساندن اثرات منفی این بخش نامه نیز در ایجاد تعادل در بازار بی‌تاثیر نبوده است. شرایط بازار به طور کلی خوب و متعادل ارزیابی می‌گردد البته اگر بار دیگر و به دلایل دیگر دولت همین مقدار اعتماد را با تصمیمات و رفتار نسجیده خود خراب نکند.

برای امروز، با توجه به تحرکات روز چهارشنبه و همچنین تعادل ایجاد شده و چراغ سبز حقیقی‌ها انتظار بازاری باثبات همراه با برتری نسبی خریداران را خواهیم داشت.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 450252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =