۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
۸ پیشنهاد برای تشکیل پرتفوی جدید

۸ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه و دارای مجوز رسمی از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار سبد پیشنهادی خود را ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن سه نماد ولصنم، شاملا و سخاش را برای میان مدت و چهار نماد هرمز، شبصیر و شیران برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ارایه کرده است.

شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک سه نماد ومدیر، کاوه و شپدیس را برای بازده میان مدت فولاد، مدیر، قزوین و سشرق را برای بلند مدت معرفی کرده است.

شرکت سبدگردان کاریزما، فولاد و رمپنا را برای میان مدت و پنج نماد غبشهر، کاریس، وغدیر، حفاری، بترانس را برای بلند مدت پیشنهاد داده است.

شرکت سبدگردان سرمایه و دانش هم سبد پیشنهادی خود را عرضه کرده است. سه نماد شبندر، فولاد و ونوین برای میان مدت و سه سهم وغدیر، وپترو و صندوق سرمایه گذاری مشترک افق برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند.

مجموعه بعدی شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان که سه سهم شبریز، کرماشا و تصمیم را برای بازه زمانی میان مدت و نمادهای وپخش، تاپیکو و وسبحان را برای بلند مدت ارایه کرده است.

وبملت، شپنا، خساپا، فخوز و فاذر سبد پیشنهادی میان مدت شرکت سبدگردان داریک و صندوق سرمایه‌گذاری فراز داریک و صندوق سرمایه گذاری اعتماد داریک برای سرمایه گذاری بلند مدت پیشنهاد شده‌اند.

شرکت مشاور سرمایه گذاری خط ارزش نمادهای خساپا، چدن و سمگا را برای میان مدت و بوعلی، شسپا و فولاد را برای بلند مدت ارایه کرده است.

شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان هم پنج نماد جم‌پیلن، فرابورس، فسبزوا، شغدیر و شپدیس را برای میان مدت و سه نماد خدیزل، شپنا، فملی و صندوق درآمد ثابت برای سرمایه گذاری بلند مدت ارایه شده است.

کد خبر 449821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    این پرتفوی مد نظر شماس هیچ ارزش سرمایه گذادی نداره
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    اگه اینجوری بشه ک خیلی خوووبه