فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو ویژه مادران + جدول فروش

از امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو عادی و ویژه مادران(مرحله سوم) دارای دو فرزند و بیشتر آغاز شد.

به گزارش صدای بورس، به اطلاع می‌رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.


بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات ایران خودرو (۱۴۰۱/۰۱/۱۶)


این طرح از تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز فعال خواهد بود. در این طرح ۵ محصول پژو ۲۰۶، پژو پارس، پژو پارس TU۵، رانا و پژو ۲۰۷ ارائه شده است.

متقاضی محترم باید، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد کند.

فروش فوق العاده ایران خودرو - ویژه مادران (فروردین ۱۴۰۱):

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران(مرحله سوم)

طرح فروش فوری ۵ محصول خود را با موعد تحویل ۹۰ روزه از فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروها از تیرماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش باما، متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه کشی) اقدام کنند.

فروش فوق العاده عادی ایران خودرو (فروردین ۱۴۰۱):

طرح فروش فوری ایران خودرو  فروردین 1401

کد خبر 449570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر براتی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    چرااینقدر فرق میزارید پس مادرانی چندتا فرزند آورده اندکی میشند آدم نیستند چرا اینقدر فرق میزارید من ۳تا فرزند دارم ۳قلو هستند تا الان هیچ ماشینی نگرفتم از امکانات دولتی استفاده نکردم تو سرمای زمستان باید موتور با ۳تا بچه کوچک ببرمش دکتر یا بیمارستان ولی بعضی ها ۱۰تا ماشین گرفتند هنوزم می‌گیرند مسئولین اگه غیرت داشته باشند به این وضعیت سروسامان بدهند که یکی ۱۰تا ماشین بگیره یکی مثل منباید با۳تا بچه تو یخ بندان زمستان با موتور بچه‌اش ببره بیمارستان