۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
ارائه محصولات جدید یک معیار است

محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم، ارائه محصولات جدید یک معیار است.

به گزارش صدای بورس؛ همکاران سیستم که سال ۹۷ نیز در جمع ناشران برتر بورسی قرار گرفته بود؛ در این دوره تنها شرکت صنعت رایانه بورس تهران در این فهرست است.

شفافیت اطلاعات یک اصل مهم در کسب‌وکار همکاران سیستم است. هم‌سو با این اصل، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به بازار سهام یکی از مهم‌ترین مواردی است که این شرکت از ابتدای ورود به بازار سرمایه آن را با حساسیت و دقت اجرا می‌کند و موفق شده است در ۱۰ سال فعالیت در بورس، رتبه‌ی خود را در زمینه‌ افشای اطلاعات به جایگاه‌های نخست ناشران بورسی در صنعت رایانه برساند.

این رتبه‌بندی را کمیته‌ای شامل سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس تهران، شرکت فرابورس ایران، انجمن حسابداران خبره و سازمان حسابرسی انجام می‌دهند. شاخص‌هایی مانند روند تحقق سودآوری و عملکرد مالی سالانه شرکت، شفافیت در اطلاع‌رسانی موضوعات مالی، نداشتن بند بااهمیت حسابرسی و پرداخت سود از طریق سامانه سجام در رتبه‌بندی ناشران برتر مدنظر قرار می‌گیرند.

به گزارش همکاران سیستم، بیش از ۷۳ هزارکسب‌وکار از شرکت‌های بزرگ و متوسط تا اصناف و فروشگاه‌ها راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم را انتخاب کرده‌اند. بیش از ۶۰ درصد شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس نیز از مشتریان شرکت هستند.

کد خبر 449339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =