پیش بینی بازار چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

بورس تهران چهارمین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد.

به گزارش صدای بورس؛ بورس تهران چهارمین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد.

با گذر از دقایق نخست و عقب‌نشینی خریداران در نمادهای مورد توجه، عرضه‌ها در سراسر بازار به شکل محسوسی افزایش یافت. به طوری شاخص کل علاوه بر از دست دادن رشد ۴ هزار واحدی دقایق ابتدایی، ۴ هزار واحد کاهش ارتفاع را تجربه کرد و در ارتفاع یک میلیون ۴۱۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد. نماگر هم وزن اما از همان ابتدا رویه‌ دیگری را در پیش گرفت و با ثبت رشد ۰.۶۹ درصدی موفق به نفوذ در کانال ۳۶۰ هزار واحدی گردید که نشان از توجه معامله‌گران به نمادهای کوچک و متوسط دارد.

از صحبت‌های همیشگی که بگذریم بازار دیروز با تمام کم و کاستی‌هایش یک نکته مثبت داشت و آن هم رشد ارزش معاملات خرد تا سطوح ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بود که خود نکته امیدوار کننده‌ای در روند معاملات به شمار می‌آید. به واقع معاملات روز گذشته اذعان داشت که سهام بین خریداران و فروشندگان به خوبی در حال دست به دست شدن است. لذا چنانچه در روزهای آتی خبرهای مثبتی در رابطه با صنایع مورد توجه داشته باشیم، بازار می‌تواند پس از چند روز اصلاح زمانی و نقل و انتقال سهام دوباره به مدار رشد برگردد. اما در صورتی که اخبار و اتفاقات مثبت نتواند به خوبی اعتماد عمومی سهامداران را جلب کند با افزایش حجم عرضه‌ها بازار به زیر خواهد رفت.

برای امروز، با توجه افزایش عرضه‌ها، خروج پول حقیقی، ابطال سلیقه‌ای معاملات و همچنین قرارگیری در آخرین روزهای ایام نوروز، انتظار بازاری نوسانی و پرعرضه را خواهیم داشت. با این حال بعید نیست در نیمه دوم معاملات شرایط بهتری را داشته باشیم.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 449222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =