ثبت تردد ۲ میلیون خودرو از جاده های کشور

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: امروز پیک سفرهای نوروزی در جاده های کشور بوده به طوری که آمارها دو میلیون تردد در کشور را گزارش می دهند.

به گزارش صدای بورس، رضا اکبری گفت: از روز گذشته ۲ میلیون تردد ثبت شده و پیش بینی می شود پیک اول سفرها از فردا بعدظهر آغاز شود.

به گفته معاون راهداری سازمان راهداری حجم ترددها در محور جنوب به شمال چالوس ۶۹ درصد و محور جنوب به شمال هراز هم ۶۹ درصد و مسیر آزاد راه قزوین رشت هم ۱۶۹ درصد افزایش داشته است

سازمان راهداری اعلام کرده، طبق پیش بینی های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد تغییرات جوی هوا و احتمال بارش برف و باران هستیم که در همین راستا سازمان راهداری ۱۲ هزار نیروی راهداری ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در نظر گرفته شده است.


بیشتربخوانید:۱۴ هزار و ۴۰۰ اتوبوس مسافران نوروزی را جابه جا می‌کنند


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور میزان حجم تردد خودروها امروز نسبت به روز گذشته رشد ۳۰درصدی داشته است و شاهد ترافیک های سنگین در محورهای شمالی کشور تا پایان روز بودیم.

کد خبر 448899

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها تا دوشنبه

    جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها تا دوشنبه

    بر اساس جدیدترین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در روزهای تعطیل پیش رو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور به ویژه محورهای مواصلاتی پرتردد اجرا خواهد شد که می‌توان به یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران-شمال اشاره کرد.

  • ‌محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال تا یکم مرداد

    ‌محدودیت ترافیکی محورهای تهران-شمال تا یکم مرداد

    مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج محدوده وردآورد، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه-تهران محدوده بهمن‌آباد نشان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =