ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی بهمن موتور با کمترین زمان

معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ بهمن موتور از بیست و ششم اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

امیر میرمنصف، معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: طرح امدادی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از بیست و ششم اسفند ماه به مدت ۱۸ روز تا چهاردهم فروردین اجرا می‌شود و طی آن تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی های منتخب بهمن موتور از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان این گروه خودروسازی خواهند بود.

وی ادامه داد: هم‌زمان مرکز پاسخگویی به مشتریان نیز به صورت شبانه‌روز آماده ارایه خدمات به هم‌وطنان است.

معاون خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن با اشاره به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیش بینی حجم سفرهای نوروزی اظهار کرد: برای هموطنانی که سفرهای ضروری خواهند داشت، پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها مستقر شده و آماده ارایه خدمات خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

آخرین مرحله از فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی به پایان رسید


میرمنصف با بیان اینکه امسال ۱۴۰۰ دستگاه خودرو امدادی با همکاری کانون جهانگردی و ۱۲۶۰ دستگاه خودرو امدادی با همکاری امداد خودرو ایران در این طرح مشارکت دارند، گفت: همکاری با کانون جهانگردی اتومبیلرانی و امداد خودرو ایران و ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین گستردگی و کمترین زمان ممکن و همچنین تامین و ارسال سریع و بدون توقف قطعات مصرفی و امدادی به نمایندگی ها در تمام ایام تعطیلات از جمله ویژگی های متمایز خدمات نوروزی امسال به شمار می آید.

وی با اشاره به فعالیت امدادهای متفرقه در جاده‌های کشور گفت: دریافت خدمات از امدادهای متفرقه مشکلاتی از جمله استفاده از قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین به همراه دارد؛ بنابراین شرکت بهمن موتور تلاش دارد در تمامی مسیرها، امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات تضمین شده خود را برای همه هموطنان فراهم سازد.

گفتنی است، هموطنان می توانند از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷ به صورت شبانه روزی، وب سایت و همچنین نرم افزار گروه بهمن خدمات امدادی خود را ثبت کنند. گفتنی است، فهرست نمایندگی‌های منتخب انجام این طرح در وبسایت گروه بهمن به نشانی www.bahman.ir قرار گرفته است.

کد خبر 448782

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =