۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مثبت و منفی صندوق‌ها ۱۶ اسفند

در نقش مندرج در سایت فیپیران تمام بخش‌ها رنگ سبز را به خود گرفتند.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، ۴ صندوق سهامی، ۲ صندوق مختلط و ۲ صندوق نیز در بخش درآمد ثابت بازدهی منفی داشتند؛ اما در هر سه بخش نقشه به رنگ سبز خودنمایی می‌کرد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی با ۰.۲۱ - درصد و توسعه ممتاز با ۰.۳۸ - درصد بازدهی منفی داشتند، بیشتر صندوق‌های این گروه سبزپوش بودند و میانگین بازدهی مثبت ۱.۵ را تجربه کردند؛ اما صندوق مشترک گنجینه مهر با بازدهی ۱.۶۶ بهترین عملکرد را برای امروز به ثبت رساند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، با فیلتر روزانه، صندوق افرا نماد پایدار با بازدهی ۰.۲- درصد و کاردان با بازدهی ۰.۰۱ - درصد تنها صندوق‌هایی بودند که بازدهی منفی داشتند؛ اما در این بین صندوق دوم اکسیر فارابی با بازدهی روزانه نزدیک به ۱۰ درصد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، توسعه اندوخته آینده با بازدهی ۰.۴۵ - درصد، مشترک پیشتاز با بازدهی ۰.۲۱ - درصد،‌ مشترک پیشرو با بازدهی ۰.۳۴ - درصد و مشترک امید توسعه با بازدهی ۰.۳۳ - درصد ریزش را تجربه کردند، اما در این بین واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی روزانه نزدیک به ۳ + درصد بیشترین میزان سوددهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 448204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =