۱۰ شرکت برتر بورس کالا از نظر ارزش فروش را بشناسید + جدول

شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر جایگاه اول تا سوم را حفظ کردند.

به گزارش صدای بورس، بورس کالای ایران گزارش ارزش ریالی فروش شرکت ها را در بازار فیزیکی بورس کالا (بخش داخلی) در هفته گذشته اعلام کرد. براساس رتبه بندی به عمل آمده، فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۳۶۹ هزار و ۱۱۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه، ورق گرم و ورق قلع اندود به ارزش معادل ۷۳ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال جایگاه نخست را حفظ کرد.

ملی صنایع مس ایران همچون هفته های قبل در جایگاه دوم شرکت‌های برتر فروش ایستاد و حجم فروش آن صعودی بود؛ به گونه ای که با فروش ۸۲۵۲ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش نزدیک به ۱۲ هزار و ۹۸ میلیارد ریال دست یافت.

معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله ۱۷۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۶ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال، در جایگاه سوم قرار گرفت.

پتروشیمی تندگویان نیز با فروش ۱۱ هزار و ۴۸۸ تنی پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بالغ بر ۳ هزار و ۹۱۲ میلیارد ریال مقام چهارم را بدست آورد.

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله ۵۰۲۵ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم ایستاد.


بیشتر بخوانید:

بورس کالا میزبان ۳۳۰ هزار تن تختال


پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۳۲ هزار تن لوب کات سنگین و وکیوم باتوم به ارزش نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال هم جایگاه ششم را از آن خود کرد.

ذوب آهن اصفهان با فروش ۲۵ هزار و ۵۵۲ تن تیرآهن و شمش بلوم به ارزش ۳ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال در رتبه هفتم ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۵۵ هزار تن شمش بلوم و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۳ هزار و ۴۴۰ تن انواع لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال جایگاه نهم را از آن خود کرد.

به گزارش کالاخبر، جایگاه دهم جدول ارزش فروش شرکت ها هم به توسعه آهن و فولاد گل گهر با دادوستد ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال اختصاص یافت.

۱۰ شرکت برتر بورس کالا از نظر ارزش فروش را بشناسید + جدول

کد خبر 447797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =