لحظه به لحظه با بازار ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

شاخص کل روز گذشته بیش از سه هزار واحد رشد داشت. برخی از کارشناسان معتقدند رشد دستوری بازار موقت شده و خبر لغو تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیر چندانی روی معاملات داشته باشد.

به گزارش صدای بورس؛ شاخص کل روز گذشته بیش از سه هزار واحد رشد داشت. برخی از کارشناسان معتقدند رشد دستوری بازار موقت شده و خبر لغو تحریم‌ها نمی‌تواند تاثیر چندانی روی معاملات داشته باشد.


۱۲:۳۰

 افت ۲۲ هزار و ۴۴۷ واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن نیز ۱.۷ درصد افت کرد. ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان رسید.

نمادهای پارسان، فولاد و وغدیر بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج زغال سنگ» و «منسوجات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وسرمد»، «مفاخر» و «قرن» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۲۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بیمه سرمد با برتری ۱۲ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در هشت نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۳۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان بود.

حقیقی‌ها امروز هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «فملی»، «فولاد»، «شتران»، «وتجارت»، «شپنا»، «خودرو» و «شبندر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «تجلی»، «توسن»، «کرمان»، «آریا»، «کزغال»، «فجهان» و«فرابورس» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.


۱۲:۱۰

برقی ها با فشار فروش همسو با دیگر گروه ها افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان بفجر مثبت و متعادل داد و ستد می شود و بمپنا تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۲:۰۰

مخابراتی ها با قدرتنمایی فروشندگان یکپارچه منفی افت قیمت را تجربه می کنند.


۱۱:۴۰

وصندوق تک نماد مثبت و متعادل گروه چند رشته ای ها است.


۱۱:۰۰

حجم معاملات فملی به ۵۰۰ میلیون سهم نزدیک می شود.


۱۰:۴۰

بیمه ای ها با برتری فروشندگان با گرایش منفی و متعادل افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان اتکای، بپاس، ورازی و وحافظ نیز با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۰:۱۰

بیشترین حجم معاملات 
فملی ۳۸۵ میلیون سهم
تجلی ۳۴۹ میلیون سهم
خودرو ۲۳۷ میلیون سهم
فولاد ۲۳۲ میلیون سهم
خساپا ۲۰۴ میلیون سهم


۱۰:۱۰

اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۲۹۳,۹۸۷     
۱۰۴۲۳.۵۵ واحد منفی
ارزش بازار ۵۱,۷۲۴,۴۶۱ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۶,۲۹۹ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۸۶۶  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
پارسان ۱۰۵۹ واحد منفی
وغدیر ۷۸۹ واحد منفی
شبندر ۷۷۰ واحد منفی
شپنا ۷۶۴ واحد منفی
نوری ۷۰۴ واحد منفی
خودرو ۶۵۴ واحد منفی
شتران ۶۲۷ واحد منفی


۱۰:۰۵

در  معاملات امروز نفتی ها برتری فروشندگان محسوس است. در این میان نمادهای شبهرن، شزنگ و شرانل با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. شتران، شپنا، شبندر، شبریز، شاوان و شنفت نیز با گرایش منفی، متعادل اند.


۱۰:۰۰

فلزات اساسی نیز با معاملاتی سرخ رنگ همراه اند.فولاد، فجر، فخوز، هرمز، فجهان، ذوب و فروی با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای فباهنر، کویر ،فمراد نیز نمادهای پرعرضه گروه اند. دراین میان وسدید، فنوال، فافزا، میدکو و فافق نیز با گرایش مثبت، متعادل اند.


۹:۳۵

شیمیایی ها نیز با برتری فروشندگان در مدار منفی و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای نوری، پترول، آریا، شگویا، شپلی، شاراک، شپدیس، تاپیکو و شفارس با گرایش منفی و متعادل همراه اند. زاگرس، شسینا، کلر، شلعاب و پارسان نیز با گرایش منفی و پر عرضه داد و ستد می شوند. در این میان فارس، شرنگی، شگل، قرن، شفارا و شکبیر نیز با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند.


۹:۲۰

خودرویی ها با فشار فروش با گرایش منفی و متعادل افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، خفنر، خپارس، خبهمن،خزامیا، ختور، ختوقا، خمحرکه و خموتور با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. خنصیر، خلنت، ختراک و خشرق نیز از جمله نمادهای پر عرضه گروه اند. در این میان خپویش و خبنیان با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند. خاور و خکاوه نیز نمادهای مورد توجه گروه اند.


۹:۰۰

بازار سهام  امروز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی معاملات خود را آغاز کرده است.


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
کطبس
وآذر
کیان

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
فباهنر
وسخوز

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
کزغال
آکورد

🔹بیشترین عرضه فرابورس
سدبیر
شگامرن

کد خبر 446366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =