۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
نرخ نان عوض شد؟

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: مردم نگرانی برای تامین نان نداشته باشند، سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان طبق روال معمول توزیع می‌شود و با خبازی‌های متخلف برخورد قانونی جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش صدای بورس، اصغر پابرجا، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: هم اکنون در استان تهران نرخنامه جدیدی برای نان اعلام نشده، بنابراین افزایش قیمتی نه در سطح تهران بلکه در هیج جای کشور نداشته ایم.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران، تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم و خبری هم مبنی بر افزایش نان در برخی از شهرهای کشور به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که در تمامی نانوایی‌های سطح کشور آرد یارانه‌ای ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید:

چه خبر از قیمت نان؟


او گفت: نرخنامه در همه جای کشور یکسان است، اما در برخی نقاط نان به صورت سفارشی آماده می‌شود که این قیمت متغیر است و با نانوایی های متخلف برخورد خواهد شد.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر افزایش قیمت نان نانوایی‌های کشور منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس در خصوص وضعیت مناطق محروم در سیستان و بلوچستان مدعی شده بود: در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰ هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

کد خبر 445913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =