لحظه به لحظه با بازار ۹ بهمن ۱۴۰۰

بازار سهام در حالی دومین هفته از بهمن را شروع می‌کند که شاخص کل چهارشنبه گذشته رشد داشت.

به گزارش صدای بورس؛ بازار سهام در حالی دومین هفته از بهمن را شروع می‌کند که شاخص کل چهارشنبه گذشته رشد داشت.


۱۲:۳۰

رشد ۲۹هزار و ۶۰۸واحدی شاخص کل (۲.۴درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن نیز دو درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به هزار و ۹۶۵میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۱۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۲۷۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵درصد یعنی هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «هتل و رستوران» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد فولاد، وکبهمن و شپدیس لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به میدکو، پاکشو و شبندر معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۲۸میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با برتری ۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۴نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۳۰نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۱۱۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۰۰
زراعتی ها همسو با دیگر گروه ها یکپارچه مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۱:۵۰
مخابراتی ها برتری خریداران یکپارچه مثبت داد و ستد می شوند. اخابر نیز تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۱:۲۵
کانه های فلزی با استقبال خریداران یکپارچه مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۱:۲۰

بیمه ای ها نیز با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان وحافظ، کوثر، میهن، بنو، ومعلم و آرمان با گرایش منفی، متعادل اند.


۱۰:۴۰
بانکی ها نیز در غیاب وتجارت و وبملت همسو با دیگر گروه ها با گرایش مثبت همراه اند. نمادهای وپارس، وپاسار، وملل، وزمین، وخاور، وشهر، وپاسار و وپارس نیز نمادهای مثبت و متعادل گروه اند. وبصادر، ونوین، وسالت و وگردش نمادهای مورد توجه گروه اند.


۱۰:۳۵
نبض مثبت در نفتی ها محسوس است. نمادهای شبریز، شبهرن، شنفت، شرانل، شپاس و شراز با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.شتران، شپنا، شبندر، شاوان و شسپا نمادهای مورد توجه گروه اند. شزنگ نیز تک نماد پر عرضه گروه است.


۱۰:۳۰
فلزات اساسی نیز با برتری خریدارن با گرایش مثبت و تعادل داد و ستد می شوند. نمادهای فولاد، فملی، فجهان، فخوز، ذوب، فباهنر، فولای، فروس و فسپا مثبت و متعادل معامله می شوند. فروی، هرمز، فاسمین، فزرین و وسدید نیز نمادهای مورد توجه گروه اند. در این میان فافزا و فالوم نیز پر عرضه داد و ستد می شوند.


۱۰:۲۰
شیمیایی ها نیز با برتری خریداران با گرایش مثبت معامله می شوند. نمادهای شسینا، شفن، تاپیکو، بوعلی، کلر، پارسان، خراسان با گرایش مثبت ، متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای نوری، زاگرس، پترول، شپدیس، فارس، آریا و شاراک از جمله نمادهای پر تقاضای گروه اند. در این میان قرن، شمواد، پاکشو، ساینا و شصفها با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۱۰:۱۰
بیشترین حجم معاملات 
خودرو ۳۲۶ میلیون سهم
تجلی ۱۹۳ میلیون سهم
خساپا ۱۱۵ میلیون سهم
خپارس ۹۶ میلیون سهم
خگستر ۶۹ میلیون سهم


۱۰:۱۰

اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۲۴۹,۰۰۱     
۱۹۶۳۳.۰۱ واحد مثبت
ارزش بازار ۴۹,۹۵۰,۲۹۱ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۴,۱۹۳ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۰۵۹ میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فولاد ۳۲۹۷ واحد مثبت
فملی ۲۹۰۱ واحد مثبت
فارس ۱۷۲۲واحد مثبت
شپدیس ۹۵۴ واحد مثبت
شبندر ۹۴۰ واحد مثبت
شپنا ۸۳۷ واحد مثبت
نوری ۸۱۰ واحد مثبت


۹:۲۰
خودرویی ها نیز با معاملاتی سبز رنگ همراه اند. نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، خپارس، خبهمن، خزامیا، خنصیر، خکاوه، ختوقا و خمهر با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. خاور، ختور، خلنت و خریخت از جمله نمادهای پر تقاضای گروه اند. 


۹:۰۵
بازار سهام امروز با گرایش مثبت و کم حجم معاملات خود را آغاز کرده است.


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
شتران
کمنگنز
فرآور

🔹بیشترین عرضه بورس
بکاب
غدشت
وسخوز

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
شاروم
هرمز

بساما

🔹بیشترین عرضه فرابورس
شگامرون

کد خبر 445864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =