لحظه به لحظه با بازار ۶ بهمن ۱۴۰۰

بازار سهام به سختی نفس می‌کشد، شاخص کل در مرز سقوط به کانال ۱.۱ میلیون واحد و ارزش و حجم معاملات در کف است.

به گزارش صدای بورس؛ بازار سهام به سختی نفس می‌کشد، شاخص کل در مرز سقوط به کانال ۱.۱ میلیون واحد و ارزش و حجم معاملات در کف است.


۱۲:۳۰

رشد ۲۱ هزار و ۴۹۷ واحدی شاخص کل (۱.۷۸ درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۵۳ درصد رشد کرد. ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۸۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۴ درصد یعنی ۶۷۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد میدکو، سمگا و فملی لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به نوری، بوعلی و شتران معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه معادل ۲۸ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی نوری با برتری ۴۵ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۱ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۳۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۶۰ میلیارد تومان بود.


۱۲:۱۰

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازار شاهد بهبود تقاضا در خودرویی ها هستیم. خودرو نیز پرتقاضا در سقف قیمتی خود به صف نشست.


۱۱:۵۰

هتل داری ها نیز با نوسان منفی داد و ستد می شوند. در این میان گکوثر و گنگین مثبت و متعادل معامله می شود. گکیش نیز تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۰:۴۰
بیمه ای ها با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند. در این میان نمادهای اتکای، بنو، وسین، ومعلم، بخاور و وسرمد با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند. وتعاون، کوثر و میهن نیز نمادهای پر عرضه گروه اند.


۱۰:۱۵
نبض مثبت در نفتی ها محسوس است. نمادهای شبریز، شسپا، شاوان، شاوان، شبهرن، شراز و شرانل با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند.شتران، شپنا و شبندر نیز نمادهای مورد تقاضای گروه اند. در این میان نمادهای شنفت و شپاس منفی و متعادل معامله می شوند. شزنگ نیز تک نماد پر عرضه گروه است.


۱۰:۱۰
بیشترین حجم معاملات 
خودرو ۲۲۰ میلیون سهم
خساپا ۱۲۶ میلیون سهم
شپنا ۱۱۸ میلیون سهم
خگستر ۹۱ میلیون سهم
شسینا ۸۹ میلیون سهم


۱۰:۱۰
اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۲۲۵,۷۰۹     
۱۷۷۸۱ واحد مثبت
ارزش بازار ۴۹,۰۰۸,۳۳۴ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۰,۶۳۲ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۹۴۷   میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فولاد ۳۳۷۰ واحد مثبت
فملی ۲۸۰۱ واحد مثبت
فارس ۲۴۴۰ واحد مثبت
شبندر ۹۴۰ واحد مثبت
شپنا ۸۷۲ واحد مثبت
وغدیر ۸۶۴ واحد مثبت
شتران ۷۹۰ واحد مثبت


۹:۵۵
فلزات اساسی نیز همسو با دیگر گروه ها با گرایش مثبت و متعادل رشد قیمت را تجربه می کنند. نمادهای فملی، فجهان، فخوز، فباهنر، فاسمین، فروس، فزرین، فولای و فلوله با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. فولاد، هرمز، فسپا و فنورد نیز نمادهای مورد توجه گروه اند. 


۹:۴۰
شیمیایی ها با برتری خریداران با معاملاتی سبز رنگ همراه اند . نمادهای زاگرس، شگویا، شمواد،، شاراک و شفن مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. نوری، پترول، شپدیس، شصدف، خراسان و شتوکا نیز نمادهای مورد توجه گروه اند. در این میان شپلی، قرن، پاکشو و ساینا نیز با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۹:۰۵
بازار بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، شروعی تماما سبز پوش را به نمایش گذاشت. 


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
کمنگنز
شتران
نوری

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
بکاب
وسخوز

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
هرمز
آکورد
سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس
اتکای
سدبیر

کد خبر 445716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =