۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
آخرین اخبار از « تفارس »

جواد عشقی نژاد، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس گفت: بازگشایی « تفارس » به زودی انجام می‌شود.

زهرا مالمیر - صدای بورس؛ تامین سرمایه خلیج فارس اولین تامین سرمایه صنعتی ایران به شمار می‌رود و روز هشتم آبان ۱۴۰۰ پذیره‌نویسی آن با نماد تفارس نیز با استقبال قابل توجه مردم مواجه شد.

تفارس، محدود ‌به ‌پروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و نه تنها برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی‌های خارج از گروه، ‌کار ‌تأمین مالی از طریق بازار سرمایه را انجام خواهد داد.

جواد عشقی نژاد، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در خصوص آخرین وضعیت این نماد به صدای بورس گفت: کلیه کارهایی اجرایی و بخش مربوطه انجام شده و در حال حاضر در مرحله ثبت قرار داریم .

وی افزود: باتوجه به اینکه ثبت شرکت های سهامی عام دارای پیچیدگی‌های خاص خود خواهد بود، در حال گذراندن این مراحل هستیم و بازگشایی این نماد به زودی انجام می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

دلیل تعلیق بانک دی چیست؟


عشقی‌نژاد در خصوص بورسی شدن سایر شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی خلیج فارس نیز بیان کرد: پتروشیمی اروند نیز مراحل ثبت خود را طی کرد و نزد سازمان بورس پذیرش شده و منتظر فرصت مناسب از بازار سرمایه هستیم تا همراهی بازار را داشته باشد تا بتواند عرضه خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندرامام نیز که از بزرگترین شرکت های پتروشیمی است، در حال اصلاح ساختار سازمانی خود بوده تا با ورود به بازار سرمایه سهامداران را از انتفاع خود برخوردار کند.

عشقی نژاد در انتها تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد و چند شرکت دیگر هم از عرضه های بعدی دیگر خواهند بود و امیدواریم عرضه های خوبی در سال ۱۴۰۱ در صنعت پتروشیمی داشته باشیم.

کد خبر 445684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =