لحظه به لحظه با بازار ۲۷ دی ۱۴۰۰

روند خنثی در بازار سهام ادامه دارد. دو ابهام مهم بورس از آذرماه تا کنون همچنان بودجه و مذاکرات برجام است.

به گزارش صدای بورس؛ روند خنثی در بازار سهام ادامه دارد. دو ابهام مهم بورس از آذرماه تا کنون همچنان بودجه و مذاکرات برجام است. هر چند در هر دو موضوع اتفاقاتی رقم خورده اما بورس همچنان از این تغییرات منتفع نشده است. گویا سهامداران برای اعتماد مجدد به بورس نیازمند جلب اعتماد بیشتر و تزریق نقدینگی به بازار هستند.


۱۲:۰۰
در این دقایق با افزایش فشار فروش شاخص کل در مدار منفی قرار گرفت.


۱۰:۴۵
بیمه ای ها نیز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند. در این میان #دانا، #بپاس، #البرز، #میهن، #وسین، #نوین و #اتکام مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای #اتکای، #ورازی و #بساما نیز با استقبال خریداران در سقف قیمتی خود به صف نشستند.


۱۰:۴۰
بیشترین حجم معاملات 
خودرو ۳۵۳ میلیون سهم
شسینا ۱۵۲ میلیون سهم
خساپا ۱۱۶ میلیون سهم
کرمان ۷۹ میلیون سهم
خگستر۶۶ میلیون سهم


۱۰:۴۰
#اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۳۱۴,۰۰۴     
۳۱۹۹.۶۷ واحد مثبت
ارزش بازار ۵۲,۶۶۵,۰۱۶ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۸,۲۸۵ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۸۶۵  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
خودرو ۶۸۴ واحد مثبت
شبندر ۴۶۹ واحد مثبت
فولاد ۳۶۵ واحد مثبت
فملی ۲۹۹ واحد منفی
شپنا ۲۴۳ واحد مثبت
خساپا ۲۲۹ واحد مثبت
ذوب ۱۶۲ واحد منفی
 


۱۰:۳۵
کانه های فلزی نیز با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان #کاما و #تاصیکو مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. #کمگنز نیز تک نماد پر  تقاضای گروه است.
 


۱۰:۳۰
فلزات اساسی نیز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند. نمادهای #فملی، #وسدید، #فخوز،#فروی، #فالوم، #ککاوه، #کویر، #فنفت و #هرمز با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای #فولاد، #فزرین، #ذوب، #فاسمین، #فسرب، #فجر و #زنگان نیز با گرایش مثبت، متعادل اند. #فروسنیز تک نماد پرتقاضای گروه است.
 


۱۰:۰۰
برتری خریداران در نفتی ها محسوس است. نمادهای #شپنا، #شبندر، #شتران، #شبریز، #شسپا، #شاوان، #شبهرن، #شراز و #شرانل با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان شراز، #شنفت و #شپاس با گرایش منفی، متعادل  اند. #َزنگ نیز تک نماد پرعرضه گروه است.


۹:۴۵
بانکی ها نیز همسو با دیگر گروه ها مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای #وتجارت، #وبملت، #وبصادر، #وگردش و #وشهر با گرایش مثبت و متعادل  داد و ستد می شوند. #وسالت نیز تک نماد پر تقاضای گروه است. در این میان #وپارس، #ونوین، #وکار و #وخاور نیز با گرایش منفی، متعادل اند.


۹:۳۰
نبض مثبت در خودرویی ها محسوس است. نمادهای #خودرو، #خساپا، #خگستر، #خزامیاف #خپارس، #ختوقا، #خلنت، #ختور ،#خزر، #خمحرکه، #خکار، #خریخت، #خکمک و #خاذین مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. #خکاوه و #خنصیر نیز نمادهای مورد توجه گروه اند. در این میان #خرینگ، #خاهن، #خبنیان و #خفناور با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.
 


۹:۰۵
بازار امروز با گرایش نسبی مثبت و متعادل تر از روز گذشته آغاز به کار کرده است.
 


۸:۴۵

🔹برترین‌های تقاضای بورس
کمنگنز
پارند
پدرخش

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
وسخوز
بکاب

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
سپیدما
آکورد
توسن

🔹بیشترین عرضه فرابورس
شگامرن

کد خبر 445092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =