لحظه به لحظه با بازار ۲۵ دی ۱۴۰۰

روند خنثی این روزها پای ثابت بازار سهام است.

به گزارش صدای بورس؛ روند خنثی این روزها پای ثابت بازار سهام است. وضعیت معاملات رکودی است و بورس از لحاظ ارزندگی شاهد خروج پول و از لحاظ کمبود نقدینگی شاهد افزایش ارزش معاملات نیست. در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس ۲٫۱ درصد نسبت به هفته پیش افت کرد.


افت ۱۱هزار و ۶۴۴واحدی شاخص کل (۰.۸۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۲هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن نیز یک درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۱۳۰میلیارد تومان رسید.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «لاستیک و پلاستیک» و «تولید محصولات کامپیوتری الکترونیکی‌ و نوری» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «خودرو» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شفن»، «پسهند» و «غصینو» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۲۷میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی فناوران با برتری ۱۶ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۰ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۳۰ میلیارد تومان بود.


۱۲:۱۰

در میان افت قیمت کانه های فلزی کمنگنز تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۱:۵۵

بکهنوج تک نماد مثبت و متعادل برقی ها است.


۱۱:۵۰

چند رشته ای ها نیز با برتری فروشندگان یکپارچه منفی داد و ستد می شوند.


۱۱:۳۰

خدمات فنی و مهندسی یکپارچه منفی افت قیمت را تجربه می کنند.


۱۱:۱۵

سمگا تک نماد مثبت و متعادل گروه هتلداری ها است.


۱۰:۵۰

زراعتی ها با برتری فروشندگان با گرایش مثبت رشد قیمت را تجربه می کنند. در این میان سیمرغ، شپید، زکوثر، زفکا و زمگسا با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۰:۳۰

خودرویی ها با فشار فروش پس از بازگشایی خودرو همراه هستند.


۱۰:۲۵

بانکی ها با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند. وتجارت، وبصادر، وبملت، وپارس، ونوین، وکار و وشهر  با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان وسالت و وزمین نمادهای پر تقاضای گروه اند.


۱۰:۲۰

خودرو با افت بیش از ۳ درصدی در قیمت ۱۹۸ تومان بازگشایی شد.


۱۰:۱۰

بیشترین حجم معاملات 
خساپا ۶۴ میلیون سهم
خگستر ۵۵ میلیون سهم
شسینا ۴۸ میلیون سهم
وساغربی ۴۳ میلیون سهم
خودرو ۳۱ میلیون سهم


۱۰:۱۰

اطلاعات بازار:
شاخص کل ۱,۳۳۳,۱۰۴     
۱۱۵۹.۴۸ واحد منفی
ارزش بازار ۵۳,۴۱۹,۰۸۸ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۶,۱۳۰ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۰۳۱میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فملی ۴۹۹ واحد مثبت
شفن ۲۷۰ واحد مثبت
خودرو ۲۴۸ واحد منفی
خساپا ۱۷۵ واحد منفی
انرژی ۱۴۶ واحد منفی
فولاد ۱۴۶ واحد مثبت
بورس ۱۲۹ واحد منفی


۹:۴۰

شیمیایی ها نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی داد و ستد می شوند. نمادهای نوری، شگویا، زاگرس، شصدف، شاراک، قرن، کلر، تاپیکو و شیران با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان پترول، شفن، شغدیر، شبصیر، بوعلی، شتوکا، شجم و شگل با گرایش مثبت، متعادل معامله می شوند. شسینا، شمواد و شرنگی نیز نمادهای پر تقاضای گروه اند.


۹:۳۰

خودرویی ها نیز در غیاب خودرو با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای خساپا، خگستر، خبهمن، خپارس، خزامیا، خریخت، خمحرکه، خزر، خکار و خاذین با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. خکاوه، ختوقا، خنصیر و ختور نیز نمادهای پر عرضه گروه اند. در این میان خپویش، خکرمان، ختراک  و خدیزل مثبت و متادل معامله می شوند.


۹:۰۵
بازار در اولین روز هفته با گرایش نسبی مثبت و کم حجم آغاز به کار کرده است.


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
پارند
پدرخش
غگل

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
وسخوز
بکاب

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
غصینو
اعتماد
سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس
اوصتا
چخزر

کد خبر 444918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =