محصولات راه‌آهن و ایران‌خودرو در راه بورس کالا

محصولات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت ایران خودرو به زودی به بازار فرعی بورس کالا می‌آیند.

به گزارش صدای بورس، مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش ۲۰ هزار عدد بشکه خالی و ۱۵۰ تن ضایعات گندله شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و ۲۵ هزار عدد ضایعات باطری شرکت ایران خودرو در بازار فرعی این بورس خبر داد.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش بشکه خالی و ضایعات گندله راه آهن پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و بیست و پنجمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۱ دی ماه مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین ضایعات باطری ایران خودرو نیز پس از بررسی و مدارک در این جلسه مورد پذیرش قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

چرا " کالا " یکی از فراکابی‌های کم‌ریسک است؟


شرکت ایران خودرو پیش از این در ۳۰ آذر ماه ضایعات کارتن و براده آلومینیوم، در ۲۵ ماه روغن ضایعاتی، سپر ضایعاتی خودرو، بدنه ضایعاتی خودرو، لاستیک ضایعاتی و چرخ خودرو ضایعاتی و در ۱۰ آبان ماه تخته پالت، ضایعات پلاستیکی و بشکه خالی خود را در بورس کالا پذیرش کرده بود.

مدیر مزایده گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی اعلام کرده است که از سال گذشته علاوه بر مزایده، اقلام غیرتولیدی ایران‌خودرو از طریق بورس کالا به فروش می رسد. مجید رضایی اظهار داشت: این فرآیند موجب ایجاد شفافیت بیشتر و حذف تشریفات اداری زمان بر شده است.

به گزارش کالاخبر، ایران‌خودرو در رویکردی جدید در تاریخ ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۹ اقدام به اخذ پذیرش مقدار ۲۰ هزار تن ضایعات ورق پرسی روغنی در تابلوی فرعی بورس کالا کرد و از ۲۲ مهرماه ۹۹ نیز اقدام به عرضه‌های مستمر و متوالی هفتگی در بورس کالا کرده است.

کد خبر 444887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =