۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
شستا لیدر بازار می‌شود؟

اگر این سهم بتواند در روز ابتدای پرقدرت بازگشایی شود و سود بالای ۵۰ درصد به سهامداران بدهد، می‌توان به لیدری این سهم در بازار در هفته‌های آینده امیدوار بود.

صدای بورس: بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزش بازار شرکت‌های پذیرفته شده بورس شستا در انتهای دوره آذر ماه به ۱۳۴ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به آبان ماه کاهش ۶ هزار میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های شستا در انتهای دوره آذرماه به ۲۸۹۲۳ میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل کاهشی شده است ، ماه قبل این بها به ۳۰۵۶۱ میلیارد تومان رسیده بود.

بررسی شستا نشان می‌دهد ارزش بازار آن تفاوت چشمگیری با ماه قبل نداشته و با بازگشایی سهم می‌توان بر افزایش بازار آن بسیار امیداور بود.

نمودار شستا نشان می‌دهد اگر این سهم بتواند در روز ابتدای پرقدرت بازگشایی شود و سود بالای ۵۰ درصد به سهامداران بدهد، می‌توان به لیدری این سهم در بازار در هفته‌های آینده امیدوار بود.

شستا لیدر بازار می‌شود؟

شستا برای صعود مقاومت‌های زیادی دارد که این مقاومت‌ها مصادف شده با rیک rدو پیوت لاین، حال اگر در روز بازگشایی بتواند حداقل ۵۰ درصد بازدهی داشته باشد می‌توان امیدوار بود که این سهم در هفته‌های آینده نیز صعودی شده و به لیدر بازار تبدیل شود.

کد خبر 444400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن عکاس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    کاملا وصدرصد دستوری ودروغی بیش نیست
  • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    تویه این بازار 50درصد سود بده تویه روز بازگشایی؟ من یک سال بیشتره سهام دارشم همچین سودی ندیدم عمرا بشه همچین چیزی
  • سید حسین IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    شستا بهتر است اول حق و حقوق شرکای خود را در شرکتهای کوچک پرداخت بکند بعد لیدر بازار بشود شستا زندگی ما را نابود کرده است اگر باز یابی وارزیابی مجدد سرمایه خوب است باید شرکای شستا هم از ان بهره مند شوند این به عدالت نزدیک است
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    انشالله که این چنین بشود وما دلگرم بمانیم و کمکی به قشر ضعیف که وارد بوس شدن و همه دراایشان را در این بازار گذاشتن ما دعا میکنیم
  • مسعود US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    والا شستا ک سرمایه و اصل رنج وزحمات شبانه روزی سی سال من رو ازبین برد وتقریبآ بطور کلی به صفر رسوند😔🖤
  • شهرام IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    سلام وعرض ادب چرا با سرمايه مردم بدبخت بازی می کنند مردم الان ن کار دارن و ن درامد تو اون دنیای که حساب کتاب میشه در قیامت چه جوابی خواهند داد امدیم تو اقتصاد کشور عزیزمان مشارکت کنیم خراب کردن و‌‌‌‌‌.....یعنی چی حاصل زیر