ثبت نام مجردهای بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن

در شرایطی که ساعت ۱۲ امشب مهلت ثبت نام متقاضیان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن به پایان می‌رسد، بنابر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی ثبت نام از افراد مجرد بالای ۲۳ سال از روز ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش صدای بورس،مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که از ۲۸ مهرماه بازگشایی شده بود ساعت ۲۴ امروز ۱۵ دی ماه به پایان می‌رسد اما در سایر شهرها که به مرور اضافه شدند از زمان آغاز نام‌نویسی دو ماه فرصت وجود دارد.

از سوی دیگر، آن طور که محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود. پیش از این حداقل سن مجاز برای مجردها ۲۵ سال اعلام شده بود که به ۲۳ سال کاهش یافته است.

به گفته محمود زاده، افراد مجرد که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می‌شود.


بیشتربخوانید:تامین ۴ میلیون قطعه زمین کار سختی نیست


بنابر این گزارش، از ۲۸ مهرماه تا ۱۴ دی ماه در مرحله اول ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۷۱ نفر در سامانه این طرح به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کردند. فرصت ثبت نام برای آن گروه از متقاضیانی که از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ ثبت نامشان آغاز شد و در محدوده ۵۲۰ شهر مرحله اول قرار داشتند ساعت ۲۴ امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. این خبر را پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: متقاضیان سایر شهرها که به مرور اضافه شدند از بازه زمانی شروع ثبت نام به مدت دو ماه فرصت دارند.

به طور مثال ممکن است متقاضیان برخی از شهرها ۴۰ روز فرصت ثبت نام داشته باشند و ممکن است برای برخی شهرها ۲۰ روز باشد که این زمان برای هر شهر متفاوت خواهد بود و در سامانه اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، در ۶۷۴ شهر هنوز ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن آغاز نشده اما بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، بازگشایی دیگر شهرها در دستور کار قرار گرفته که طی دو مکاتبه در ۲۹ آبان و ۲۷ آذر امسال نیازهای مربوط به تجهیز و توسعه سامانه اعلام شده است. به محض تأمین این موارد آمادگی ثبت‌نام در تمام شهرها وجود دارد.

کد خبر 444376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =