برای خرید از فروشگاه‌ها در اعتبارینو اعتبار بگیرید

سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوین و دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت تأمین سرمایه نوین ازاین‌پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، برای خرید از فروشگاه‌های منتخب در طرح اعتبارینو اعتبار دریافت کنند.

با توجه به استقبال مشتریان از طرح اعتبارینو، امکان ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار (برای مشتریان ساکن در شهر تهران) فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش «درخواست اعتبار» به نشانی etebarino.com/enCredit، درخواست خود را ثبت کنند.


بیشتر بخوانید:

پیش‌نیازهای ورود به دنیای تکنولوژی‌های نوظهور / رمز موفقیت پلتفرم‌هایی مثل دیسنترالند چیست؟


برای این منظور، واجدان شرایط دریافت اعتبار می‌توانند پس از ثبت غیرحضوری درخواست دریافت اعتبار و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک در سراسر کشور و دریافت اعتبار، به تارنمای اعتبارینو به نشانی etebarino.com مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد، در یک یا چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص‌شده خریداری کنند. بازپرداخت اعتبار مصرفی، به انتخاب مشتری و از ۳ تا ۳۶ قسط ماهانه خواهد بود.

به گزارش بانک اقتصاد نوین، مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 444258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =