لحظه به لحظه با بازار ۱۴ دی ۱۴۰۰

بازار سهام این روزها راکد و کم‌نوسان است.

به گزارش صدای بورس؛ بازار سهام این روزها راکد و کم‌نوسان است. رشد یا افت خاصی در بازار مشاهده نمی‌شود و شاخص کل در محدود ۱٫۳ تا ۱٫۴ میلیون واحد حمایت دارد.


۱:۳۰

افت ۱۳هزار و ۲۵۵واحدی شاخص کل (یک درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۹درصد افت کرد.ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد، کچاد و شپدیس بیشترین تاثیر در افت شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۰درصد یعنی ۷۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۷ درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فعالیت‌های هنری، سرگرمی و خلاقانه» و «محصولات چوبی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد میدکو، فملی و فولاد لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به وگردش، شزنگ و انرژی۳ معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه معادل ۷۱میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک گردشگری با برتری ۱۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۹۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۱۰

لاستیک و پلاستیکی ها نیز با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان پکرمان و پلاست مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۲:۰۰

تابا تک نماد مثبت و پرتقاضای  فنی و مهندسی ها است.


۱۱:۲۰

کاشی و سرامیکی ها با گرایش مثبت و متعادل همراه اند. در این میان کسعدی و کحافظ با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.


۱۱:۱۵

مخابراتی ها نیز یکپارچه منفی داد و ستد می شوند.


۱۱:۰۵

چند رشته ای ها با برتری فروشندگان یکپارچه منفی داد و ستد می شوند.


۱۱:۰۰

رایانه ای ها نیز همسو با دیگر گروه ها با فشار فروش داد و ستد می شوند. در این میان پرداخت، سپ و فن_آوا با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۱:۰۰

کانه های فلزی با فشار فروش یکپارچه منفی داد و ستد می شوند.


۱۰:۴۰

در میان فشار فروش و افت قیمت حمل و نقلی ها حآسا تک نماد مثبت و متعادل گروه است.


۱۰:۳۰

قندی ها نیز هسمو با دیگر گروه ها با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان قشکر و قتربت مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. قلرست، قشهد، قیستو و قنقش نیز نمادهای پر تقاضای گروه است.


۱۰:۲۰

در میان معاملات منفی و متعادل بیمه ای ها بپاس، آسیا، دانا، وآفری و نوین مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۰:۱۸

خودرویی ها در این دقایق با افزایش عرضه افت بیشتر قیمت را تجربه می کنند.


۱۰:۱۵

بیشترین حجم معاملات:
خودرو ۱۰۹ میلیون سهم
خپارس ۹۳ میلیون سهم
خبهمن ۷۹ میلیون سهم
شسینا ۶۶ میلیون سهم
خساپا ۵۵ میلیون سهم


۱۰:۱۰

اطلاعات بازار:
شاخص کل ۱,۳۷۰,۳۹۷     
۵۶۵۲.۸۱ واحد منفی
ارزش بازار ۵۴,۹۱۷,۱۵۲ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۷,۸۶۵ میلیارد ریال
حجم معاملات ۱.۲۱۳  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فولاد ۱۲۴۲ واحد منفی
شبندر ۴۶۹ واحد منفی
خودرو ۴۲۹ واحد منفی
فملی ۲۹۹ واحد منفی
نوری ۲۸۵ واحد منفی
وتجارت ۲۴۰ واحد منفی
شتران ۱۹۹ واحد منفی


۱۰:۰۰

در میان معاملات منفی و متعادل بانکی ها وگردش مثبت و متعادل داد و ستد می شود. نمادهای وتجارت، وبصادر، وبملت، وپارس، وپاسار، ونوین، سامان، وشهر، وخائر، وکار، وملل و وزمین با گرایش منفی، متعادل اند. وسالت نیز تک نماد پرتقاضای گروه است.


۹:۵۰

خودرویی ها نیز همسو با دیگر گروه ها با گرایش منفی افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای خودرو، خساپا، خپارس، خگستر، خزامیا، خبهمن، خریخت، ختوقا، خمحرکه، خکار، خرینگ، خوساز، خاذین، خموتور، خمهر، ورنا و خشرق نیز با گرایش منفی و متعادل داد و ستد می شوند. در این میان خزر، خکمک، خکرمان، خدیزل، ختراک، خاهن، خلنت، خپویش و تشتاد با معاملاتی سبز رنگ معامله می شوند. خنصیر، خمحور و خعمرا نیز نمادهای پرتقاضای گروه اند.


۹:۳۵

شیمیایی ها در غیاب فارس نیز با قدرت نمایی فروشندگان با نوسان منفی قیمت همراه اند. نمادهای نوری، شگویا، شلرد، آریا، شفن، زاگرس، شاراک، تاپیکو، شخارک، بوعلی، کرماشا، شصدف، شبصیر، پارس، شپاکسا، شفارس، شاروم و شغدیر با گرایش منفی، متعادل اند. در این میان جم، شلعاب، کلر، شجم، شکام، شگل و شدوص مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.شپلی، قرن، شرنگی و شتوکا نیز نمادهای پر تقاضای گروه اند.


۹:۳۰

نفتی ها با برتری فروشندگان با گرایش منفی افت قیمت را تجربه می کنند. نمادهای شپنا، شبندر، شتران، شبریز، شسپا، شاوان و شنفت با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند. شزنگ تک نماد پر عرضه گروه است. در این میان نیز شبهرن و شراز با گرایش مثبت، متعادل اند.


۹:۲۵
بازار امروز با گرایش نسبی منفی و کم حجم آغاز به کار کرده است.


۸:۴۵

🔹برترین‌های تقاضای بورس
قشهد
قلرست
حفارس

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
امین
وسخوز

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
زقیام
زملارد
اعتماد

🔹بیشترین عرضه فرابورس
سدبیر
شگامرن

کد خبر 444240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =