«چادرملو» نشست تخصصی فناوری IPCC  برگزار کرد

«چادرملو» نشست تخصصی فناوری IPCC  با حضور جمعی از شرکت های فعال درحوزه  معدن و فرآوری ، مهندسی معدن، ماشین سازی، متخصصین دانشگاهی و انجمن سنگ آهن ایران برگزار کرد .

نخستین نشست فنی - تخصصی جایگذینی روش مدرن بهره برداری از معادن (IPCC ) در سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور جمعی از شرکت های فعال درحوزه معدن و فرآوری ، مهندسی معدن، ماشین سازی، متخصصین دانشگاهی و انجمن سنگ آهن ایران برگزار شد .


بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین پویش جامعه سبز اندیش توسط «چادرملو»


در این نشست که به منظور بررسی تکنیکهای مدرن در فرآیند استخراج محصولات معدنی از معادن عمیق و جایگذینی روشهای جدید بجای شیوه فعلی، با هدف کاهش هزینه های تولید و بهره برداری برگزار گردید، راهکارهای اجرایی آن در معادن ایران بررسی شد.

به گزارش معدنی و صنعتی چادرملو، مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست ، شناخت تکنولوژی ، شناخت توانمندیهای شرکت های فعال در حوزه معادن ایران، نقاط ضعف و کمبود تجهیزات و توانمندیهای داخلی بود که با توجه به ضرورت بهره گیری معادن از این فناوری نوین درآینده که می تواند اتکاء به ماشین آلات سنگین و پر هزینه فعلی را از میان بردارد و از طرفی هزینه های انرژی و سوخت را کاهش دهد، ابعاد مختلف استفاده از آن مورد ارزیابی و ظرفیت سنجی قرار گرفت .

کد خبر 443295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =